27 Aralık 2014 Cumartesi

FIRÇA CANAVARI! MAKEUP BRUSH MONSTER!

Bugün sizlerle makyaj fırçalarımın temiz hallerini paylaşıyorum

Today ı'm share with you my makeup brushes clean.

makyaj fırçası temizliği

İyi bir makyaj için ilk önce fırça temizliği geliyor bence. Bir haftadan uzun süre aynı fırçayı kullanmamız durumunda sivilceler kaçınılmaz!:)

For perfect make up the first thing is brushes clean I think. If you use your brushes longer than one week probably acne is inevitable!

Ben fırça temizliğimi önce Rejoise Şampuan ile daha sonra suyla doldurduğum kap içerisine Kerastase Saç Kremi dökerek elde ediyorum.

I'm using Rejoise for clean and apply Kerastase Hair Conditioner.

Fırçalarım tertemiz ve yumuşacık!

Sevgiler!:)

My brushes are clean and silky!

Kisses!:)



13 yorum:

  1. Fırça temizliği benim için de çok önemli gerçi pek fırça kullanmıyorum zaten bir tane yüz fırçam var ama onu da kullanınca iki güne bir yıkayasım geliyor :) Ben saçlarıma iyi gelmeyen şampuanları değerlendiriyorum fırçalarımı yıkarken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Süslü Şirinem!:) şampuan değerlendirmek için süper bir Yöntem ben de aynen Dediğin gibi yapıyorum!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkürler! ben de geliyorum hemen
      sevgiler:)

      Sil
  3. Ecotools kesinlikle fırça değil başka bir şey bence çok seviyorum o markayı ben! Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yumuşak bi dokusu var, ben de çok severek kullanıyorum sevgili Dilekçe!:)
      Çok teşekkür ederim;)
      Sevgilerimle!

      Sil
  4. Kesinlikle katiliyorum, firca temizligi cok önemli. Bu arada cok kaliteli fircalara sahipmissin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylem Hoşgeldin!:) ben yüz için kaliteli ürünler kullanmak için çok Özen gösteriyorum ne kadar kalite o kadar az Yıpranma!:)
      Çok öpüyorum sevgiler!:)

      Sil
  5. canım çok güzel bi konuya değinmişsin ellerine sağlık:))) çok haklısın fırça temizliği çok çok önemli bende dikkat ediyorum, fırçalarında çok güzelmiiiiş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çikolatam!:)
      Öpüyorum kocaman;)

      Sil
  6. Ebrucuğum! Çok teşekkür ederim,hemen geliyorum!

    YanıtlaSil
  7. Saç kremi kullanmamn dikkatimden kaçmadı sadece yumuşaklık vermesi için mi kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili Füsun, mükemmel bir yumuşaklık veriyor,makyaj yaparken çok rahatlatiyor cildimi.
      Sevgiler!

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...