5 Şubat 2015 Perşembe

VANİLYA KUTU ŞUBAT 2015


Herkese merhaba! Bugün elime ulaşan Vanilya Kutum ile karşınızdayım. Lila Kutum da geldi ancak onun yazısını henüz hazırlayamadım. Bakalım neler varmış?









Kutunun içeriği bence güzel. 


7 parça ürün ve bu minik kalpler var. Çok şirinler değil mi:)

 Nuxe'den 2 ürün. Soldaki her yaş grubunun kullanabileceği bir anti age bakım kremi.Bir çok güzellik vaad ediyor. Bunlar:

  •  Cilt tonu eşitleme
  • İnce çizgi ve kırışıklıklarla savaşma
  • Aydınlık bir cilt
  • 10 patente sahip
Sağdaki ise yüz yıkama jeli.Makyajınızı çıkarmak için kullanabilirsiniz.



Alessandro Hand Peeling

Mükemmel bir vanilya kokusuna sahip. Ellerimi yumuşacık yaptı!





Blinc Eye Liner

Bu markanın eyelinerı geldi. Henüz elimdekiler bitmediğinden açmadım.





Bendeki orta kahverengi olan "medium brown"









   Bu şirin paketi elime ilk aldığımda jelibon paketi sandım! İçinden gelen o kokuyu tarif edebilmem için kocamaaaan bir meyve bahçesine girmiş olmam gerekir ki bunu yaşamadım:) Bu yüzden hayal gücümle anlatmaya çalışacağım: Bir yanda muz bir yanda çilek diğer taraflarda kavun portakal ve aklınıza gelen mis kokulu meyvelerle dolu bir bahçe düşünün.
İşte tam da o bahçeye girdiğinizde burnunuza gelen koku !:))


Rengi mordan hafif mürdüme çalan bir renk

İçinde gümüş yansımalar var.

Arkadaki siyah tüpte bulunan erkekler için şampuan.

Diğeri de saç şekillendirici.

Hepinize sevgilerimi sunuyorum!
Başka bir yazıda görüşmek üzere!:)

43 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar özellikle şampuana bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim sevgili Dilekçe!:)
      Öpüyorum:)

      Sil
  2. Blogunu yeni keşfettim hemen takipledim :))
    bendegelcem.blogspot.com.tr sizleri de beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan arkadaşım, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan ben de mi vanilya kutuya üye olsam yaa :D kalplerin süper olmuş pembesini bul tasarımla daha uyumlu olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba kesinlikle öneririm güzel Şeyler var baya:)

      Sil
  5. Üyeliğimi dondurmuştum ama bu ay ki kutu ilgimi çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay Ötekini tutmuyor Senacığım bilemiyoruz ne çıkacağını:(

      Sil
  6. Bu seferki kutu güzelmiş aslında, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Tubacığım ben de beğendim:)
      Sevgiler!:)

      Sil
  7. Ben de yeni gördüm blogunuzu hemen takibe aldım :) Bana da beklerim :)
    beautycoma.blogsopt.com

    YanıtlaSil
  8. Alsammı diye düşünüyorum kutunun lila kutu gibi şık olmaması nedense beni rahatsız ediyor ondan vazgeçiyorum güle güle kullan ürünlerini:))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Kelebek:) Evet o konuda Haklısın,kesinlikle Vanilya Kutu'nun dış görünüşü çok daha güzel:) Ama bilmiyoruz ya içinden ne çıkacak o cezbediyor işte;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan çok güzel şeyler varmış bu arada kalplere bayıldımmmm :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan :) Bende bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Her seferinde bu ay bende alıcam diyorum ama güzel bişeyler çıkar mı emin olamadığımdan erteliyorum hep :) Bu ayki kutu çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Süslü Şirine'm tesekkur ederim sen de bir tane edinmelisin;)
      Sevgiler:)

      Sil
  13. Hepside birbirinden güzel ve şekermiş.Engüzel günlerde kullan canım.Takibe aldım bile bloğunu. pitat1980.blogspot.com beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim, daha çok daha güzelleri seninle olsun!:)
      Hemen geliyorum,sevgiler;)

      Sil
  14. çok güzeller, öyle bir tarif etmişsinizki koku buraya geldi sanki :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  15. Çok tesekkur ederim!:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. hepsi birbirinden güzel tatlım su kalpli cikolatalara bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  17. Senemciğim çok tesekkur ederim:)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  18. 1 yıl önce falan Lila Kutu almıştım bende, çıkan ürünleri beğenmeyince bir daha almaya yeltenmedim ama senin kutunda baya güzel ürünler var güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esracığım!:) Ben de beğendim ürünleri:)
      Öpüyorum çok!

      Sil
  19. Canım beniiiim çok güzell şeyler mutlu günlerinde güle güle kullan hepsini çekiliş bilgilerim için sana mail attım Zeynepcimm bir de seni ruj bağımlısı taginde tagledim cevaplarını bekliyorum kocaman kocaman öpüyorum seniiiii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Derinciğim maile cevap yazmıştım ama gelmedi sanırım:( Çok üzüldüm sanki cevap vermemiş gibi en hoşlanmadığım şey:( Henüz eve geldim ve hemen sana yazıyorum.Yarın ürünleri veriyorum canım benim. Çokkkkkk ama çok öpüyorum:)

      Sil
    2. Yok canim mailin gelmedi ama nisanlima bile dedim cok yogun hem tip okumak hem alese hazirlanmak hem blogla ugrasmak gercekten cok buyuk zaman gerektiriyo ilgilenememistir cok takdir ediyorum ben olsam hicbir seye vakit bulamazdim dedim :) anladim yani durumu canim benim merak etme sen cokk tesekkur ediyorum sana Zeynebim kocaman optum!

      Sil
  20. Yes, I follow you on gfc #229, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. güzel günlerde kullan fıstık. 8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligine katılmanı bekliyorum sevgilerle caanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hemen ayrıntılara bakıyorum:)

      Sil
  22. Merhaba, çok güzel ürünler çıkmış vanilya kutudan. İyi günlerde kullan hepsini :) Blog Keşif ve tanıtım etkinliğime beklerim ayrıca.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çooook ama çok daha güzelleri senin olsun!
      Hemen geliyorum:)
      Sevgiler:)

      Sil
  23. Çok uzun zaman oldu, ben üyeliğimi donduralı.
    Yorumlarını merakla bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe bitti en yakın zamanda yazacağım!
      Sevgiler;)

      Sil
  24. Sana da çok güzel ürünler çıkmış canım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Makyaj Tavsiyem!
      Kocaman öpüyorum!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...