23 Şubat 2015 Pazartesi

THE BODY SHOP SAÇ PARLATICI








The Body Shop Coconut Oıl ile sağlıklı parlayan saçlar!:)






Bu ürünü ben ve abim severek kullanıyoruz. Unisex bir ürün. Normalde katı olan ürünü parmaklarınızla aldığınızda erimeye başlıyor.





Ne kadar çok sevdiğimi bu resim anlatır heralde:) Daha biri bitmeden ikincisi hazır, beklemede:)




Yapısı bu şekilde,hafif sarımsı ve katıya dönük-yoğun.


Eğer siz de benim gibi coconut kokusundan hoşlanıyorsanız,muhtemelen bu ürünü yemek isteyeceksiniz:)









Elimde beklemiş hali. Görüldüğü gibi eriyince çok hafif ve saçı yormayacak bir kıvam alıyor.
Peki ben The Body Shop saç parlatıcımı nasıl kullanıyorum?Fönlenmiş saçtaki etkisi bana göre en mükemmel olanı.Sağlıkla parlıyor.Hafif dalgalı  yada bukleli saçta da bıraktığı etki bakılası!



Hepinizi çok öpüyorum,sevgilerimle!:)

17 yorum:

  1. Vazelin gibi duruyor ama böyle yedeklenecek bir ürünse denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu bir arkadasımda önermişti demekki denemek lazım ;) detaylı anlatım için tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcığım rica ederim,asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için!
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Hiç böyle bir ürün denememiştim. Merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnunum Güzellik Hikayem umarım sen de kalırsın!
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Yağlanmaya sebep oluyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok az uygulandığında yağlanma problemi olmuyor sevgili Kırmızı Rugan Ayakkabılarım:)

      Sil
  5. Ben bu ürünü elime alıp geri bırakmıştım çok katı cila gibi
    kullanmam diye Hulya Avşar' da bunu kullanıyormuş Ankara' ya
    gittiğimde alıyım bu sefer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen Hülya Avşar'ın da bunu kullandığını okumuştum. Ben çok memnunum:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Bir benzerlik daha! Abim de saç ürünleri kullanır hatta saç spreylerini bana aldırır saçı dikiliyormuş diye bitirme hızına da yetişemem!:D kokusu buraya kadar geldi canım benim kesinlikle deniycem katı ürünlere karşı önyargılıydım bigün benim kavanozda saç kremi olam tarzı kremimi babam el kremi diye dürmüş ders çalışırken yanaklarımı sıkmak için gelince hemen kokuyu fark ettim! Baba hangi kremi sürdün dedim banyoda varya işte dedi ben baya gülme krizi yaşadım sürdüğün şeylerin ne olduğuna bak bidaha saç kremimdi o dedim adam şok :D Gerçekten ürünü çok merak ettim Body Shopa gittiğim en kısa zamanda bakıcam öpüyorumm❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinnnn!:))) Babanın hikayesine çok güldüm çünkü aynısından,aynı babadan bende de var:) Bilmiyorum biz hastanede falan mı karıştık acaba Derin olabilir mi böyle bişey:)))

      Sil
    2. Galiba gizli ikiz kardeşimsiin! :)) Keşke izmirde olsaydın Zeynepcim ya:(

      Sil
    3. Anneannem,abimler hepsi İzmir'de. Geldiğimde haber vereceğim Derinim buluşuruz!:)

      Sil
  7. Selamlar, keşif etkinliğinde keşfettim blogunuzu ve takibe aldım :) Blogumda kozmetik-cilt bakımı, kore kozmetik-cilt bakımı ve ürünleri, makyaj, alışveriş vb konularda yazılarıma yer veriyorum. Bana da beklerim :) Saç ile ilgili önerdiğiniz ürünleri kısmet olur ise denemek istiyorum. Yaz geliyor malum kış ve boyaların verdiği zarar görmüş saçları yaz ahazırlamak lazım artık yavaştan :)
    yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim önerilerimi dikkate aldığınız için.
      Hemen bloğunuza geliyorum:)
      Sevgiler!:)

      Sil
  8. merhaba bende geçen gün bu ürünü aldım fakat kapta daha ağır hindistan cevizi kokuyo saçta ise daha hoş kokuyo seninkide öyle mi yoksa benimki bozuk mu çıktı? birde çok yoğun kivamli parmaklarima gelmiyo sen nasil kullaniyosun cevap verirsen sevinirim canım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...