25 Şubat 2015 Çarşamba

CYRENE CİLT BAKIMI ALIŞVERİŞİM / CYRENE SKİN CARE SHOPPİNG

Herkese meraba, Cyrene markasında yıl başı setlerinde indirim var. Mutlaka bakın derim içinde %100 shea yağı bulunduran krem var ki her derde deva!:) Onun dışında argan milk serumu ve %100 doğal argan yağı var.

Hi everybody, Cyrene has  discounts on cyrene brand. It has % 100 shea butter, Argan Milk Serum and % 100 natural Argan Oil.


cyrene skin care
CYRENE CİLT BAKIM SETİ




cyrene argan oil shea oil serum
CYRENE CİLT BAKIM SETİ

İçinde neler var bakalım:

Let's look what's inside:



shea oil butter argan oil

Sabunu ve şişedeki tonikleri hediye olarak koymuşlar. Alışverişimden çok memnun kaldım.Normalde 161 tl lik olan bu alışveriş 94,99 tl ye iniyor. Ürünlerin eski fiyatlarını biliyorum,herhangi bi değişiklik yapmamışlar iyi ki beklemişim!:) Siz de bakmak isterseniz lilakutuya ışınlan:) a tıklayın:)

Sevgilerimle!:)

Much kisses!:)

12 yorum:

  1. Cyrene'i o kadar çok duydum ki ilk fırsatta ben de denemek istiyorum. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin Dilek!:)
      sevgilerimle:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Very cool! I love "goodie" boxes like this, just followed you on GFC, hope you can do the same, stay in touch!

    99 OUTFITS | LOOKBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN' | TWITTER | CHICTOPIA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Me too Dear Sandra, ı love like this Boxes!:)

      I m comming and follow you on GFC!:)

      Much kisssses!:)

      Sil
  4. Şu ara kullandığım cilt bakım ürünlerimi bitirebilirsem deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...