3 Şubat 2015 Salı

BİODERMA HYDRABİO SERİSİ / BİODERMA HYDRABİO SERİES



Cildiniz kuru, nemsiz ve dayanıksız mı? O zaman cildinize bir şans verin!:)

Hadi başlayalım!

Is your skin dry? Give your skin a chance with this product.


 Bu serinin temizleyicisi,içerdiği miseller sayesinde günlük makyajımızı çıkarmakta ideal!
Yüz ve göz makyajınızda kullanabilisiniz.
Fiyat: 39 tl

It' cleanser. For daily make up clean,it is good.
 Bu serinin toniği.Cildimizi temizledik,makyajdan ve günlük kirden arındırdık. Peki ya sonra?

Bir pamuk yardımıyla, yıkama sonrası havlu ile ıslaklığını aldığımız cildimizi güzelce tonikliyoruz.
Fiyat: 39 tl

This series tonic. After cleaning, dry your face with towel and apply it with a cotton all your face.
 Eğer cildiniz çok kuruysa,bu serumu mutlaka deneyin. Sabah ve akşam günde iki defa temizlenmiş yüz ve boyun etrafına uygulayın. Bu serum sadece cildin üst tabakasını değil, alt tabakasının nem bariyerini de güçlendiriyor.

Ben bu ürünü annem için haftada bir maske olarak kullanıyorum. Sonuçtan oldukça memnunuz.
Fiyat: 63 tl

If your skin is very dry, you can also use this. I apply it for my mother's face once a week.

We love it's effect


Temizleme ve tonik sonrası son olarak nemlendirme kısmına geçiyoruz. Bu nemlendirici çok yoğun değil. Benim karma cildim gayet iyi tolare ediyor. Ve aynı zamanda makyajdan önce kullanıp baz görevini de yüklüyorum. Gayet güzel bir sonuç veriyor.
Fiyat: 59 tl

After clean and tonic my face, I use this for moisturize.

And before my make up I use it for base.








Bu arada sevgililer günü için özel uçuşan kalplerim nasıl beğendiniz mi lütfen yazın:)
Hepinizi çok öpüyorum, bir başka yazıda görüşmek üzere,,,
Hoşçakalın!:)

See you, by!:)

20 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş :) fiyatları ile ilgili de bilgi verebilir misin acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii sevgili Belçim ekliyorum hemen.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Bende bioderma nın sebium mat serisini kullanmıştım karma-yağlı ciltler için memnun kalmıştım. Çok güzel açıklamışsın güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sedoşun Bloğu çok teşekkür ederim güzel yorumun için!
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Benim de cildim kuru tatlım, benim için güzel bir yazı olmuş, emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba'cığım çok mutlu oluyorum böyle olumlu yorumlar alınca çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Çok güzel olmus bu yazı, clinique bitince bir şans vermeli yaşasın kuru ciltler! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta Esra senin için kendi adıma kıyaslama yaparsam bu çok daha iyi diyebilirim!:) Yaşasın!:)

      Sil
  5. Kuru cildimin tam aradığı şey bu olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım evet! Çünkü bir arkadaşım daha kullanıyor ki kendisi İzmir'de oturuyor ona rağmen kuru. Yani çokkk kuru bir cildi var. Bu ürünlerle cildi resmen neme doydu sağlıkla parlıyor!:)

      Sil
  6. Yazı için teşekkürler buarada allahım bu kalpler ne güzel böyle kaç tane patlattım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilekçe inan kalplere ben de bayılıyorum:)
      Teşekkür ederim:)
      Sevgiler..

      Sil
  7. Her başlık ilgimi çekti ve okudum takibimdesin Zeynep. Bioderma'nın makyaj temizleme suyunu kullanıyorum.Çok memnunum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nursel çok teşekkür ederim:)
      Ben de hemen sana geliyorum kocaman sevgiler!;)

      Sil
  8. ben de biodermanın yüz yıkama jelini almayı düşünüyorum ama sen hiç kullandın mı nasıl acaba benim bloguma da beklerim :)
    http://biruykucuokuyucu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Kabak Turuncusu,jelini kullanmadım bu Yüzden herhangi bir yorum yapamıyorum ancak mutlaka jel yapısında bir temizleyici istiyorsan,Skinblossom'a bakmanı önerebilirim çok memnun kalmıştım.
    Hemen geliyorum:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Denemeye değer :) Bioderma çok iyi bir marka :) Bu arada zeynep şu balonlara hipnotize oldum resmen :D :D :D onlar mı yukarı uçuyor yoksa ben mi aşağıya iniyorum bilemedim :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Kırmızı Rugan Ayakkabılarım!:)
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  11. cildmi kuruduğu dönem hdra bio serum cok cok iyi gelmişti=)

    www.ilkeee.com

    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için:)
      Sevgiler!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...