30 Ocak 2015 Cuma

COSMED'DEN GELEN ÜRÜNLERİM / MY PRODUCTS FROM COSMED

Merhaba, bu güzel paket için sevgili COSMED ailesine çok teşekkür ediyorum:)

Hi ! Thanks for COSMED for this products:)

Unutmadan sevgili Tuğba'nın mükemmel yeni bloğu için buraya tıklayabilirsiniz,mutlaka bakın derim!:)

 Çok şirin bir tül paket içinde cilt bakım ürünleri,kremler  bir mum ve çok sevimli bir noel baba geldi!

My products came in a cute tulle package.İn the package skin care products, creams, a candle and a cute Santa Claus!


 Mum çok hoşuma gitti pembe rengini çok seven biri olarak hemmmmen yaktım ve bir de böyle görüntüledim:)

l love candle so much.I love pink and I lit it in a jiffy, took a photo!










Hadi neler varmiş bakalım!:)

Let's look what's inside:) 
 Bu şampuan günlük olarak kullanılabilen bir ürün.Henüz denemedim elimdeki şampuanlar bitince deneyeceğim.

You can apply this shampoo daily. I haven't used it yet. I will try it when mine are finished.
 Bu yüz temileme jelini çok beğendim.Güzel temizliyor ve ne nemsiz ne de kuru bir his bırakıyor. Ama krem sürmeliyim hissi uyandırdığı bir gerçek:)

I love this. It' cleaning well it is finishing neither dry nor wet. But you feel that "it will be good thing to apply a cream":)
 Elimde çok fazla CC ve BB krem olduğu için henüz denemedim. Ama çok merak ediyorum:) Belki çekilişe koyarım bilmiyorum karar veremedim.

I have got a lot of CC and BB cream. So I haven't used it yet. But I wonder much.
 Haftada iki krer kullanılan vanilya maskesi.Birini kullandım mis gibi kokuyor ve beğendim.

Used twice a week vanilla mask. I applied it smells vanilla very well.
SEVGİLER!

7 yorum:

  1. Zeynep'im gule gule mutlu gunlerinde kullan hepsini cok guzeller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Derin'ciğim daha güzelleri hatta en güzelleri senin olsun!:)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan bu arada sitemi duyurduğun için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa insanları böyle güzel bir siteden mahrum mu etseydim Tuğba!:)
      Çok öpüyorum:)

      Sil
    2. Ayy canım teşekkürler sevindirik ettin beni :) öptümm ♥

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...