21 Ocak 2015 Çarşamba

DERMADOLİN SAÇ VE CİLT ÜRÜNLERİ / DERMADOLİN HAİR AND SKİN PRODUCTS









Selam!Dermadolin markasından çok güzel bir kutu aldım.Hemen paylaşmak istiyorum.Bakalım içinde neler var?


Hi!Dermadolin sent me a wonderful box.I want to share it immediately.Let's look what's inside?






İçerisinde:

  • ŞAMPUAN OLARAK
                  Pirdolin Kepeğe karşı saç bakım şampuanı(boyalı/permalı saçlara da)
                  Sedolin Kepek ve yağlanmaya karşı saç bakım şampuanı(boyalı/permalı saçlara da)
                  Ceradolin Kepeğe karşı yoğun saç bakım şampuanı(boyalı/permalı saçlara da)
                  Seranem saç bakım şampuanı
  • KREM OLARAK
                  Ceradolin Su bazlı ve Yağ bazlı losyon
                  Ceradolin parfümlü ve parfümsüz krem
                  Seranem nemlendirici el bakım kremi
                  Seranem vücut bakım şampuanı
                  
                   Benim uzun zamandır kullandığım parfümlü olan Ceradolin el yüz ve vücut           kremi.Aşağıda resmini bulabilirsiniz.


 İnside:

  • SHAMPOO
              Pirdolin Anti dandruff hair care(for also dyed permed hair)
              Sedolin Anti dandruff&Oil hair care(for also dyed permed hair)
              Ceradolin Anti dandruff intensive hair care(for also dyed permed hair)
              Seranem Hair care shampoo

  • AS CREAM
              Ceradolin Oil based lotion
              Ceradolin Moisturizing cream non perfumed, moisturizing cream perfumed
              Seranem Moisturizing hand cream
              Seranem Body care shampoo

 Bu kremi ben yıllardır kullanıyorum.Ben yüzüm için kullanmayı tercih ediyorum.Bu ürünü ister krem ister bakım maskesi olarak kullanabiliyorsunuz.Çok işlevli ve nemlendirmesi mükemmel bir ürün.
I have been using this cream for years.I prefer to use my face.You can use it face mask as well as use the cream.It's a multifunctional product:)






Ürünün kıvamı hafif yoğun.Fakat dağıttığınızda bıraktığı his muhteşem.

It's consistency is a little bit dark.When you apply it,gives you perfect feelings:)



















Ürünün uygulanmış hali:

Applied form:



























Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için  Dermadolin ' e tıklayarak bakabilirsiniz.Kendilerine bu paket için teşekkür ediyor,hepinize nem dolu bir cilt diliyorum!:)
Sevgiyle kalın!

For more information about the products please Dermadolin click here.Thank you Dermadolin!:)Wish you a moisturizing day!:)
Stay with love!

2 yorum:

  1. Ben de kremsiz yaşayamayanlardanım,iyi oldu bu yazı,siz kullanın da bakalım sonuca göre ben de alayım:):)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili küçük kâşif,,,
      Ben yuz kremini kullandım,yukarıda da yazıyor. Cok güzel önerebilirim.Diğerlerini kullandıktan sonra yorumlayacağım.
      Sevgiler;)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...