20 Ocak 2015 Salı

BEE BEAUTY EL KREMİ /BEE BEAUTY HAND CREAM






Selam!Bugün mis kokulu bir kremle sizlerleyim:) Hadi inceleyelim!

Hi!Today I stand with fragrant hand cream.Let's look!





Ürün oldukça sıvı bir forma sahip.Resim çekerken dahi aşağıya doğru hafifçe akmaya başladığını görebilirsiniz.

It has liquid form.Even taking this photo it was flowing down as you see.


 Ürünü üzerinden bir kez geçtim.Ve gördüğünüz gibi baya dağıldı.Bu da demek oluyor ki ürün çok akışkan ve hızlı emilen türden.

I applied once.As you see it has spread around.It means that,it's structure is liquid and fast absorbing.



Bu da uygulanmış hali.Nemlendirmesi gayet güzel ancak tabii ki kış ayları için değil,yazın kullanılabilecek bir krem.Hoş kokulu bir gün için ideal!:)
Bu arada kolumdaki saatimi çok seviyorum!Paylaşmak istedim:)
Sevgiler:)

Applied form.It's moustrizing is very well but ofcourse it is not use for winter.It's better use it in summer.Ideal for nice smelling a day:)
By the way,I love my watch,I wanted to share.
By!:)

5 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım, bir senin blog tasarımını yerleer! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra! Teşekkür ederim:) Sen beğendiysen ne mutlu hünerlerini,sanat gücünü biliyorum:)
      Kocaman öperim!:)

      Sil
  2. Bayılıyorum bu kreme bende de lavantalısı var harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Dilekçiğim hepsi birbirinden güzel:)

      Sil
  3. Hiç denemedim ama yazından sonra merak ettim açıkçası!
    http://begumbas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...