18 Ocak 2015 Pazar

PHYSİCİANS FORMULA MİNERAL MAKYAJ ALIŞVERİŞİM / PHYSİCİANS FORMULA MİNERAL MAKE UP SHOPPİNG







Haydi cildimize dost makyaj ürünlerini tanıyalım!:)

Let's meet with friendly make up products.

Allıkla hem bronzer Uygulaması hem de allık uygulaması yapmak mümkün!
Fiyatı:55 TL

You can use it apply both of bronzer and blush 
Prize:55 TL

Renkleri bu şekilde:

Colors like that:

Bir diğeri ise bu mükemmel gloss. Uyguladığınız anda mükemmel bir pürüzsüzlük ve dolgun görünüş sağlıyor. Bu ürüne bayılıyorum!
Fiyat: 40 TL

The other one is lip gloss. It finishes perfectly smooth and gives plump lips! Love it!:)
Price: 40 TL

Göz kalemleri. Yumuşacıklar ve renklendirmeleri güzel.
Fiyat: 34 TL

Eye pencil.Soft and gives very good colour.
Price: 34 TL

Uygulanmış hali:

Applied:

Bu maskarayı mutlaka deneyin derim!
Fiyat: 38 TL

You should try that perfect mascara!
Price: 38 TL

Mükemmel bir dolgunluk veriyor ve kirpiklerde dökülme yapmıyor.

It gives perfect volume and doesn't have any eyelash loss.


Cildimizle dost olan ürünler çok güzel,bir de makyaj malzemesi ise kaçırılmaz derim!:)
Öpüyorum:)
These friendly make up products are wonderfull! You shouldn't miss:)
Kissesssss:)

21 yorum:

  1. Canım hepsini mutlu günlerde kullan. Bu markanın kaş kalemi için eczacı bayan kaşları gürleştirdiğini söyledi. Yani bir kaş kaleminin kaşları gürleştirmesi pek inandırıcı gelmedi.

    Kaş kalemini deneyip gürleşme belirtisi görenler var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İlayda, kullanıp etkisini görmediğim bir konuda yorum yapıp yanlış yönlendirmek istemem ancak belki kaş kaleminin içinde kaş gürleşmesini destekleyen bir madde vardır ve bunu yapıyor olabilir.Örneğin badem yağı katkılı bir rimelin kirpikleri güçlendirmesi gibi canım.
      Bu markanın ürünlerinden çok memnunum,güvenle kullanıyorum:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  2. güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan allığa bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilekçe çok teşekkür ederim!:)
      Sevgiler;)

      Sil
  4. Zeynepcimm oncelikle cok guzel bi yazi olmus ellerine saglik nude weara bayildim hatta yazin alicaktim kozmelada 40 45lira gibi bi fiyata bulmustum ama karar veremedim almadim sende gorunce askim kabardi! Senden bi ricam olsa detayli inceleme yazisi yazar misin bu allik hakkinda hepsinin bir arada renklerini ayri ayri renklerini cok merak ediyorum bayildim her seye gule gule kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki hazırlarım Derinciğim!Ama bu markayı çok seviyorum ürünleri çok güzel:)
      Kocaman öpüyorum:)

      Sil
  5. Cilde dost ama cüzdanımla arası olmayacak ürünler gibi :D Yüzde 50 indirimle daha makul olabilir :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hilal'ciğim ama bazı siteler 3 al 2 öde kampanyası yapıyor bu markaya. Oradan edinilebilir;)
      Sevgiler!:)

      Sil
  6. Zeynep hanım kullandıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum..Uzun zamandır benim de aklımda olan bir marka.Bu arada yurtdışında çok daha uygun fiyatlara satılıyor olup burda ücretinin çok olması çok üzücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda çok Haklısın sevgili Leda,,,
      Tabii ki yorumlayacağım ama rimelini ikinci alışım mükemmel bunu söyleyebilirim:)
      Sevgiler!

      Sil
  7. Hepsini güle güle kullan canıım, allıkta gözüm var detaylı yazısını istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra!:) tesekkur ederim:)
      Hazırlayacağım tatlım kocaman öpüyorum ;)

      Sil
  8. Hiç kullanmadım henüz bu markanın ürününü. Ama şu kalp desenli allığını bi deneyeceğim.
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ha, unutmadan: Mimlendin :))

    YanıtlaSil
  10. physicians formula markasını 5 aydan beridir memnuniyetle kullanıyorum. Paylaşım için teşekkürler kızlar.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba göz kalemlerinin kalıcılığı nasıl peki? göz dışına sürüldügünde uzun süre dayanabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Tuğba, 3-4 saat kalıcılık sağlıyorlar.
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...