13 Ocak 2015 Salı

CLİNİQUE GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİM / CLİNİQUE LİP&LASH CLEANSER






Merhaba,bugün sizlere kirpik ve dudak makyaj çıkarmak üzerine bir ürün önerim olacak.Ben sevgili Hatice'nin bana vermiş olduğu testerı kullandım ve çok memnun kaldım.Tam boyunu aldım.

Today I will talk about the Clinique's lashes&lips cleanser.





Gördüğünüz ürünün tam boyu.Çok az miktarı yeterli oluyor.

Medium size.It's enough a little bit of it.






Küçük boyu bitmek üzere.Gözlerde çok yağlı bir his bırakmıyor.

The small size almost finishes. 




Ürün çift fazlı,tam ortada gördüğünüz kısım fazların ayrıldığı yer.
Ürünün çalkalanmamış hali bu şekilde.

This product has two phase.Middle line is separates phases:
Not shaken state:








 Çalkalanmış hali:

Shaken state:










Ürünler dudak ve göz makyajını çok güzel temizliyor.Sevgili Hatice'ye bu ürünlerle tanıştırdığı için teşekkürlerimi iletiyorum.
Çok öpüyorum:)

These are cleaning lip and eyes make-up very nice.Thanks her for introducing me to this product.
Kisses:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...