8 Ocak 2015 Perşembe

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM/SEVGİLİ ASLI ATA'DAN ÜRÜN ÖNERİLERİ

eyeliner,sünger,sponge



Aslında Gratisten o meşhuuur süngeri- Real Techniques - almıştım.Ancak ondan önce bunu denemek istiyorum.Sevgili Aslı çok beğeneceğimi söyledi!:)








Actually,I get that famous sponge- Real-Techniques-  from Gratis.But I will try this before it.Dear Aslı told me that I will love it!:)




İkinci olarak ta rengi muhteşem olan bu eyeliner'ı aldım!Ben rengini çok beğendim ve bugün uyguladım.Çok hoş oldu.

Second one is this eyeliner. Color is wonderful isn't it?I applied it today and it was pretty good.



Siz bu renk için ne düşünüyorsunuz?Sevgili Sinan'a(bloğu için bloğum için ' tıklayınnn) tüm uğraşıları için ve sevgili Tuğba(bloğu için candır o can!:) a tıklayınnn) 'ya bloğumun yeni düzenini gördüğünde direk telefona sarılıp tüm samimiyetiyle aradığı için buradan çok teşekkür ediyorum..İyi ki varsınız!

What do you think about this color? Dear Sinan thank you for your effort.And dear Tuğba thank you for your sincerity.Love you all!:)

4 yorum:

  1. Blogun çok şeker olmuş canım bende bugün bi arkadaşımla küçük değişiklikler yapmıştım yazı tipimiz baya benziyor :) Aldıklarını güle güle kullan süngerin yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü şirinem yorumlarınız beni çok mutlu ediyor,teşekkür ederim en yakın zamanda deneyimleyip yazacağım!
      Sevgiler!:)

      Sil
  2. Organik Vanilya Parfüm var Yves Rocher kesinlikle bir dene onu da derim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta bakacağım Dilekçeciğim!:)
      Sevgilerimle:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...