23 Mart 2015 Pazartesi

KURUMAYAN BAKIMLI TIRNAKLAR! WYNN ASETONSUZ OJE TEMİZLEYİCİ(ELMALI)








 Merhaba!
Bugün,Gratis'ten almış olduğum bu asetondan bahsedeceğim.Birkaç kişiden duymuştum,denemek istedim.





Öncelikle ürün 140 ml,bu da demek oluyor ki; genel olarak koyu renkli ojeler kullanmıyorsanız uzun zaman sizinle beraber olacak:)

Ürün pompalı bir yapıya sahip,pamuğunuzu pompaya bastırdığınızda pamuğunuz ıslanıyor,yani çevirip dökmeniz gerekmiyor oldukça pratik.


Her türlü ojeyi açık/koyu farketmeden rahatlıkla temizliyor.

Arka kısmından ne kadar kullandığınızı ve içerisinde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz.

Ve asetonsuz olmasına özen gösterenler için çok güzel,uzun süre giden ve pratik bir ürün.




WYNN ASETONSUZ OJE TEMİZLEYİCİ FİYAT: 5 TL.(indirimdeyken 3 tl düştüğü de oluyor.)

Çok fazla oje kullanan biriyseniz,tırnaklarınızı kurutmayan bu ürüne bir şans verebilirsiniz:)

Sevgilerimle!

8 yorum:

  1. alıp denemek lazım asetonsuz olması süpermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Leda! Asetonlu temizleyiciler benim tırnaklarımı çok kurutuyor. Bu ürünle bu sorunum ortadan kalktı.
      Yorumun için teşekkür ederim!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  2. Çok güzelmiş tatlım, değişik bir ürün çok beğendim..
    Elimde o kadar çok asetonlu asetonsuz ürün var ki bittikten sonra mutlaka deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğba!
      Çok sevindim beğendiğine,ah biz kızlar hep böyleyiz:) Aynı ürünün farklı versiyonları aynı model ayakkabının değişik tonları:))
      Yorumun için çok teşekkür ederim,,,
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  3. Aseton varya o asetonn ah ne mahvetti tırnaklarımı :( Buna bir şans vereceğim yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim!
      Eğer bu durumdan şikâyetçiysen mutlaka denemelisin:)
      Ben tesekkur ederim güzel yorumun için..
      Sevgilerimle:)

      Sil
  4. Bu ürünü merak ediyodum bende alıyım o halde ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili My Makeup!
      Çok sevindim önerime kulak verdiğine:)
      Sevgilerimle!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...