22 Aralık 2014 Pazartesi

ÇEKİLİŞ SONUÇLANDI!:) THE LOTTERY COMPLETED!

Merhaba bugün sizler için erkek arkadaşımla bir video çekip,çekilişi nasıl yaptığımızı kaydetmiştik. Ancak Iped'den çektiğim için ne yazık ki yüklememde baya sorun çıktı. Çok uğraşmıştık ve ciddi anlamda üzüldüm..

Çekilişimizin sonucunda kazanan isim http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/  oldu. Yusuf'un çektiği numaradan 3 numara çıktı ve Kızsal Şeyler hak kazandı. Çok eğlenceli bir video ile karşınızdaydık ama olmadı. İnsan emek verip saatlerini harcayıp karşılığını alamayınca çok büyük hayal kırıklığına uğruyor.

Sevgili kızsal şeyler nerede oturduğunu,bilgilerini bana mail atarsan çok sevinirim. Hediyelerini güle güle kullan!:)



Sevgilerimle..

22 yorum:

  1. Günaydın sabah sabah güzel bir sürpriz oldu çok teşekkürler :) hemen mail atıyorum ilk kez çekiliş kazandım :)

    YanıtlaSil
  2. Canim gule gule kullan tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsahcığım iyi niyetin ne güzel!:)
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Canım ne demek ya..İlla bana çıkacak diye bir şey yok yada bana çıkmayınca çıkanı kıskanıp kötü niyet beslemek yersiz bence..amaç birbirimize destek olmak şans kime gülerse de ne mutlu onun için..
      Sevgilerle canım benim

      Sil
    3. Bu dayanışmayı seviyorum! Biz kocaman bir aileyiz!:)

      Sil
    4. canımmm çok teşekkür ederim :) iyi ki tanıdım sizleri çok mutluyum :*

      Sil
    5. tebrikler :)

      Sil
    6. Zeynep'cim sana ulaşabileceğim bir mail adresi göremedim. Burdan yazayım dedim.

      Google + paylaşımı yapıyorum dedin ben mi göremedim bulamadım bilmiyorum. Sorayım dedim. Çünkü çekiliş haklarını da dahil ediyorum ya sonradan karışıklık olmasın istiyorum da :)

      Sil
    7. Gülşahcığım kusura bakma ancak gördüm, G+ değil mi yapmam gereken ben mi yanlis anladım acaba??? Yoksa sayfamda mı paylaşmam gerekiyor?
      Sevgilerimle!:)

      Sil
    8. Zeynepcigim ne kusuru ask olsun..evet google + paylasimi canim..paylasimlara baya baktim ama gozumden kacti sanirim canim goremedim..
      Sevgilerle canim

      Sil
    9. Gülşahcığım ne olur ne olmaz diye hem +1 ledim hem de sayfamda paylaştım!;) bi Yanlışlık olmuş sanırım özür dilerim:(
      Birbirimize destek olmak ne güzel!:):)
      Sevgilerimle:)

      Sil
    10. Ayy Zeynepcim ne ozuru ask olsun duymamis olayim lutfen..hemen haklarina ilave yapiyorum..aynen birbirimizi gormeden destek olabilmek bence cok anlamli birsey..sevgiyle kal canim

      Sil
    11. Zeynep boşuna uğraşıyorsun o çekilişi ben kazanıp çeyizime koyacağım :) :) :) (Rekabet güzeldir :D)

      Sil
    12. sen bi sus bakiiim sırf geri çekil diye sana çıkardım o çekilişi:)))))))

      Sil
    13. Hahaha kizlar alemsiniz yaa :))) siz isteyin yeter ki cekilis size cikmasa da olur..yeter ki sizi mutlu edebileyim..

      Sil
    14. Ay canım teşekkürler düşünmen yeter maksat rekabet olsun çekilişe katılım artsın dimi :)

      Sil
  3. Hello ! :) Thanks for comment on my blog :) Great post. I follow you too :) :*

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...