20 Aralık 2014 Cumartesi

SEVCAN'DAN ÖNERİ! MAX FACTOR LİPSTİCK / MAX FACTOR 2 STEP LİPSTİCK RECOMMENDATİONS FROM SEVCAN!

Selam! Max Factor markasından hiç ürünüm olmadığını farkettim ve hoşuma giden bir renkle sizlerleyim:) Bu lipstick 2 taraflı ve çok hoş bir rengi var. Bir tarafı koyuyken diger tarafı parlatıcı niteliği görüyor. Bu ürünü Kent Plaza YKM de çalışan sevgili arkadaşım Sevcan 'ın önerisi doğrultusunda aldım.Kendisine buradan çok teşekkür ederim,çok memnun kaldım!:)
Hadi inceleyelim:

Hi beautys! I realize that ı haven't got any Max Factor product. Today ı bought it and ı will show you!:) This lipstick has 2 steps and very good colour. One side is dark the other side is gloss lipstick. Let's look:


max factor
MAX FACTOR LİPSTİCK
Rengine bakalım:

Let's look it's colour:


MAX FACTOR LİPSTİCK
Ben daha çok parlatıcı kısmını kullanıyorum. Hepinizi çok öpüyorum, sevgilerimle!:)

Generally, I'm using gloss side.Much kisses!:)

14 yorum:

  1. Violet diye bir rengi vardı iki kademeli Max Factor rujlarının ve ben ona bayılıyordum! Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu yazıyı okuyunca hiç max factor ürünüm olmadığını farkettim :) en kısa zamanda temin edicem.bloğuma beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok hoşmuş gerçekten :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe tonlarını çok seviyorum teşekkür ederim!:)

      Sil
  4. Lovely colour!

    Thanks for passing by my blog :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you!:) ı enjoyed your blog!:)
      Kisssses!:)

      Sil
  5. Rengii çok güzelmiş bayıldımm :) güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  6. Renkleri hoşmuş bende daha çok gündüz için parlatıcı tercih edenlerdenim.
    Bu arada iadeyi ziyarete geldim takibe aldım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili cute things!:)
      Öpüyorum!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...