20 Aralık 2014 Cumartesi

SHISEIDO YIL BAŞİ RUJU! SHISEIDO CHRISTMAS ROUGE!

Herkese meraba! Hepinizi çok özledim,çok yoğun bir programım var hemen vakit bulmuşken yazmak istedim. Bugün Shıseıdo markasının yıl başı ruj rengine beraber bakacağız. Ben çok beğendim. Mükemmel parlaklık ve uzun sure kalıcılık veriyor.

Hi everybody! I miss you all, my programme is so busy. I have got a little time so I m here:) Today I will show you Shıseıdo's Christmas Rouge. I like it so much. It is giving excellent brightness and lasting long time.

shiseido ruj rouge
SHISEIDO RD 607

SHISEIDO RD 607


Rengine bakalım:

Let me show you it's colour:

SHISEIDO RD 607

SHISEIDO RD 607

Parlak bir bitiş sağlıyor. Dudaklarınız ışıl ışıl!:)

It's finishing brightness! Your lips flaring!



14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kırmızı ruju sevmeyen birinin bile hayır diyemeyeceği türden:)

      Sil
    2. Kesinlikle öyle :) İyi günlerde kullan.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Rengi muhteşem gözüküyor. En sevdiğim kırmızı tonlarından biri. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Tam bir yılbaşı ruju! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. renk müthişşşş tam benlik :) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Vay canına çok ateşli bir kırmızı :) Benim arı sokmuş dudaklar için fazlaca iddialı :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...