17 Aralık 2014 Çarşamba

REAL TECHNIQUES FIRÇALAR %30 İNDİRİM! SEVGİLİ ÇİĞDEM'DEN MUTLU HABER:) REAL TECHNIQUES BRUSH % 30 DISCOUNT! GOOD NEWS FROM ÇİĞDEM!

Yine beraberiz ne mutlu! Bugün bir ritüel olan yazı ile karşınızdayım:) Gratis alışverişime bakalım:

Hi everybody again we are together what a fun! Today ı'm going to talk about a ritualized topic.Let' see Gratis shopping:


real techniques brush benri
Karşıda gördüğünüz mavi gülden başlayalım. En paha biçilemez olanından:) Gratis'e girdiğimde Real Techniques fırçalarda indirim olduğunu gördüğümde hem çok sevindim hem de üzüldüm. Çünkü bir hafta öncesinde diğer setini almış ve 63 tl ödemiştim:) Ama bu seti indirimli alma şansını yakaladım.

You can find Real Techniques brushe sales in Gratis. It's selling %30 discount.

Bir diğeri saç tokası(kırmızı olan). Ben bu aparatları çok sık kullanıyorum özellikle okulda laboratuvar dersi olduğunda sürekli mikroskopta olduğumuz için anlık toparlamada çok kullanışlı.

The other one is hair clip(the red one). I love this clips because of working on laboratory and microscope. You can use it collect your hair quickly with it.

Topuz tokaları, farklı kullanım seçenekleri mevcut. Ben genelde sol yanımdan yaptığım saç toplamalarında kullanıp farklı bir hava katmayı tercih ediyorum.

Knob buckles has different ways to use. Generally, I gather the left side of my hair, ı prefer to use it. This way gives a different beauty.

Son olarak Benri Islak Mendil aldım. Bu alışverişte fiyatı 99 kuruşa düşüyordu. Fazladan herhangi bir artı veya eksisi yok bana göre.

Last one is Benri Wet Towels. It was getting 99 penny with these shopping. It doesn't have more better or worse thing.

Özellikle fırçaları yakında detaylı incelemeye alacağım. Haftalarım çok yoğun bu da yetmezmiş gibi sabah 7.30 da derse gideceğim:)Bana şans dileyin çok zor ancak istediğim yoldayım. Dilerim hepiniz için bu böyle olur!

Especially ı will examine the makeup brush. My weeks are very busy as this is not enough I'm going to lesson at 7.30 o'clock.Wish me luck!

28 yorum:

  1. güle güle kullan canım ne güzel şeyler almışsın öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Kızsal Şeyler:) Teşekkür ederim, bakalım memnun kalacak mıyım?
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  2. Ben bugün gittiğimde indirim göremedim hemen başka mağazaları arşınlayayım :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım var Gratis'te sevgili Çiğdem,bu yayını yapmadan önce sordum devam ediyor:)Hiiiç kaçırma!:)
      Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor..
      Sevgilerimle!:)

      Sil
    2. Teşekkür ederim, asla kaçırmam bunu duyduktan sonra! :)

      Çok sevgiler,

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim mutlu edebildiysem ne mutlu!:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  3. Ben Core Collection setini yılbaşı indirimine saklıyorum tabi bulabilirsem :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hoşgeldin!!!:) Ben yayınımı yapmadan önce sordum hatta % 20 olarak biliyordum ancak % 30 olduğunu belirtti Gratis'te çalışan arkadaşım. Kaçırma derim!:)
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. Rt'nin Core Collection seti çok gereksiz geliyor bana. Benrinin ıslak mendillerini ise çok severek kullanıyorum. Aldıklarını güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin güzellik hikayem!:) Bakalım benim yorumlarım ne olacak?:)
      Teşekkür ederim değerli görüşün için!:)
      Çok öpüyorum,sevgilerimle..

      Sil
  5. Real techniques fircalara tek kelimeyle bayiliyorum! Ben de indirimin son gunune yetisip fircalarima bi yenisini daha ekledim yazilarini da en kisa zamanda yazmayi dusunuyorum ama malesef vakit bulamiyorum anca boyle guzel yazilari okuyabiliyorum ayrica blogunu cok seviyorum! Kocaman opuyorum sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinnnn çok teşekkür ederim sabah sabah moral oldun bana! Böyle pozitif enerjili yorumlar inanılmaz motive ediyor beni!
      Kucak dolusu sevgiler!:)

      Sil
  6. güzel günlerde kullan cnm bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Beauty beybi!:)
      Hemen geliyorum:)

      Sil
  7. I want to get real techniques brushes so badly! Nice shopping! I followed you back ;) xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome Marta! Nice to see you here:)
      Much kisses!:)

      Sil
  8. aaa süper haber bu hemen bakayım bugün teşekkürler :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bitmeden almalı;)
      Sevgiler!:)

      Sil
  9. Merhaba :)) Güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan :) Özellikle real tecniques fırçaları güzel bir indirimde yakalamışsın tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj tavsiyem Hoşgeldin!!!:)
      Teşekkür ederim umarım memnun kalırım,,,,
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  10. hello a great post, great products, I like everything.

    I follow you. By the way, I do not see follower, you can review? thank you

    Sibaritismosdeinma

    YanıtlaSil
  11. Sounds like such a great product :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Kelsey I'm very happy to see you here!:)
      Much kissessss!

      Sil
  12. Blogunu yeni keşfettim.Sende takip edersen memnun kalırım :) http://ezgignll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgiciğim Hoşgeldin, hemen geliyorum!:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  13. Tabii ki İlknur hemen geliyorum!:)

    YanıtlaSil
  14. Fırça setini güle güle kullan bende de var fondoten fırçası haricindekiler cidden çok güzel.

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...