15 Aralık 2014 Pazartesi

SIRRI DOKUSUNDA! (İT'S SECRET SAVES İN İT!) ESTEE LAUDER/ PURE COLOR LİPSTİCK

Bu güzel gecede,sizlere çok beğendiğim bir ruju tanıtacağım. Kendisiyle henüz tanışmış olmama ragmen bu ruju sürerken aldığım haz Eti Karam yerken aldığımdan bir tık daha öte:)Önce dokusu,kremsi yapısı ve sürülüş kolaylığı sonra rengi beni benden aldı...Hadi tanışalım:

Today I'm going to talk about my lovely rouge.Despite of I have just met it it' s going to be my favourite  rouge step by step. Firstly it's structure,creamy feel,and easy application are wonderful for me! Let's meet it:)


estee lauder ruj
63 NUMARA MARVELOUS MAUVE

Uygulanmış halini görelim:

Application:


Resimleri erkek arkadaşım çekti,ona da buradan teşekkür edip sevgilerimi sunuyorum..

My boyfriend took this photo. I'm sending my love to him..

Bu ürünü Konya Kent Plaza YKM de bulabilir,sevgili Sevcan KORKMAZ ile tanışma imkanı yakalayabilirsiniz.Ürün fiyatı 89 tl.Performasına gore fiyatı uygun!Hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum!:)

You can find this in Konya Kent Plaza YKM, and find a chance meet with Sevcan KORKMAZ.İt's price is 89 Turkisch Liras.

14 yorum:

  1. Merhaba bloğunu severek takibe alıyorum.Blog keşif etkinliğini sende duyurursan daha çok kişiye ulaşabiliriz.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru,öneri için teşekkürler!
    Hemen ben de uğruyorum:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Pembeye bak ne güzel! Envy serisinden bir kırmızı var elimde tavsiye ederim o da çok iyi! :)

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim hemen bakacağım!:)

    YanıtlaSil
  5. Bloğumun sağ alt köşesinde canım..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Zeynep gerçekten çok hoş bir renkmiş :) Güle güle kullan!

    http://tubauzunlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Bloğunuza Mehtap'ın keşif etkinliğinden ulaştım ve izlemeye aldım. Ben de öykü, deneme, güncel vs yazılar yazdığım bir bloğa sahibim. Zamanınız olursa ve uğramak isterseniz çok mutlu olurum. Adres kalemderi.blogspot.com sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar...
    Sizi blog tanıtım etkinliğinden takibe aldım
    Bende sizi sayfama beklerim :)
    Hoşkalın...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel bir rengi var rujun en sevdiğim tonlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili makyaj tavsiyem,kesinlikle ben de bayılıyorum!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...