31 Aralık 2014 Çarşamba

DERMOECZANEM'DEN MÜKKEMEL BİR KUTU! EXCELLENT BOX FROM DERMOCOSMETİC!

Selam! Bugün sizlere dermoeczanem' den tarafıma gönderilen bir paketi anlatacağım. Bakalım dermokozmetik bana neler yollamış!


Hi everybody! Today ı'm gonna tell you about my dermoeczanem box. They sent it to me. Let's look inside it!


cosmed,laroche possay,nuxe


Kutumun dışı bu şekilde ben çok beğendim ve heyecanla içine baktım:)

Outside of my box design is very nice! I looked in my box excited:)

bb cream,bb krem


 Resimleri çekerken iki ürünü eklemeyi unutmuşum,akşam ancak çekebildim ve onları da aşağıya ekliyorum:

I forgot two product when ı was taking this photos. I add them to the bottom:

hassas cilt nemlendirici

Gönderilenler:
  1. Skincode Essentials İntensive Lifting Serum
  2. Jane Iredale Blue Moon göz farı
  3. Vichy Aqualıa Thermal nemlendirici yüz kremi
  4. COSMED Sun Essentials
  5. La-Roche Possay Jel
  6. Nuxe BB krem
Products:
  1. Skincode Essentials İntensive Lifting Serum
  2. Jane Iredale Blue Moon Eye Shadow
  3. Vichy Hydration for Sensitive Skin
  4. COSMED Sun Essentials
  5. La-Roche Possay Gel
  6. Nuxe BB Cream
Jane Iredale markasına olan düşkünlüğümü bilmeyen yoktur herhalde:) Mineral makyaj markası olarak bana göre bir numara.Siz de isterseniz  buraya mutlaka göz atmalısınız! Yiyebileceğiniz türden makyaj malzemeleri var.
Dermokozmetiğe çok teşekkür ediyor, daha önce yapmış olduğum alışverişlerde sağlamış oldukları güven ve hızlı gönderim için çok memnun kaldığımı vurgulamak isterim.

Sevgilerimle!:)

I love Jane Iredale. It's products are excellent! Because they are natural product you can almost eat this!:) 

I would like to thank dermokozmetik. They are sending their products with confidence.

With my best wishes!:)




17 yorum:

  1. Güle güle kullan cidden :) Beni hiç bulmaz böyle hediyeler filan :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilek! Teşekkür ederim, çok daha iyileri yeni yılda seninle olsunnnn!
      Kocaman sevgiler!:)

      Sil
  2. İyi günlerde kullanın^^ Kutunun dışı da içi de ayrı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yıl iyiliklerin, güzelliklerin yılı olsun. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Hamiyet!
      Bütün iyilikler seninle olsun!:)

      Sil
  4. Merhaba iade-yi ziyarete geldim takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Gelinciğim!:)
      Mutlu yıllara!

      Sil
  5. canım yorum yazacaktım vaktim olmuyor bazen ama okuyorum emin ol :) mesela bu yazını görüp ben de vichy şampuan sipariş verdim aynı siteden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe makyajım! okuduğunu bilmek bile çooook güzel!
      kocaman öpüyorum!:)

      Sil
    2. işyerindeyken iş arasında okuyorum tam yorum yazacağım iş çıkıyor sonra dalıp gidiyorum :)

      Sil
    3. çok iyi anlıyorum seni:) yeni yılda musmutlu olman dileğimle !!!:)))

      Sil
    4. ne güzel de bir kutuymuş canım ya:)))) güle güle kullannn:)))

      Sil
    5. çok teşekkür ederim,daha güzelleri seninle olsun sevgili çikolatalı güzellik!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...