31 Aralık 2014 Çarşamba

CLİNİQUE CHUBBY STİCKLER! CLİNİQUE CHUBBY STİCKS!

Herkese kocaman,yürekten bir merhaba! Sizinle buluşmaktan, güzel gözlerinizin bu yazıları okuyacağını bilmekten o kadar keyif alıyorum ki.. İyiki varsınız!

Hi everyone heartily! I'm very happy because I know that you will read my sentences,look my pictures.. It's very special for me!.

Bugün sizlere sahip olduğum çabileri tanıtacağım:)Hadi bakalım!

Today I'm gonna show you my chubbies!Let's see!



clinique

Sol baştan renkleri sıralayım!:)
  • 12 oversized orange
  • 09 heaping hazelnut
  • 03 budding blossom






Kırmızı ve kahverengi olan yaklaşık 5 aydır benimle, pembeyi henüz aldım.

Red and brown are with me about 5 months. I just bought the pink.



chubby stick oversized orange heaping hazelnut budding blossom

Let me list the colours left to right:

  • 12 oversized orange
  • 09 heaping hazelnut
  • 03 budding blossom
Hepinizi çok seviyorum yeni yıl,yılların en güzelinin başlangıcı olsun! 
Hoşçakalın!:)


I love you all, I hope this year gives you start of the most beautifull years!
Goodbye!

13 yorum:

  1. Pembenin rengi çok güzel gözüküyor güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü şirinem en sevdiğim pembe olan biliyor musun! Teşekkür ederim, nice senelere!:)

      Sil
  2. iveeettttt 2015 in talihli Zeynep şekeri..Selamm :):):)

    YanıtlaSil
  3. ohoooo bura tam benlikmişde haberim yokmuş yahu:):) tatlış bana yorum olarak mail adresini yazsana yarın mail olarak ulaşmak isterim sana :):) ne dedik ilk yorum yapanı tanırım :):) hahaaa :) öpüldün bana yorum yap mail adres şeysini şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasıl pozitif enerjili bir insansın böyle!!!!! Vallahi içime mutluluk Doğdu yahu mesajlarımı okudukça!!! Hemmmmmen yazıyorum kocaman öpüldün!

      Sil
  4. çok hoş renkler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nilgün! :)
      Mutlu yillar;)

      Sil
    2. Canım ne kadarda güzeller!!:)) bende mutlaka deneyeceğim özellikle kahverengiyi çok merak ettim:)

      Sil
    3. gerçekten ben çok beğeniyorum,nemlendirmeleri de harika!:)

      Sil
  5. O barbie pembesi rengine bayıldım gerçekten çok hoş :)
    Bu arada mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sır! içlerinden en beğendiğim o benim de:)
      teşekkür ederim,nice senelere makyaj tavsiyem!:)

      Sil
  6. yazıların insana ilham veriyor canım bu arada bende pembe de kaldım:)) hadi sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beautyim:)pembe cidden çok güzel herkese yakışacak türden:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...