2 Ocak 2015 Cuma

DAHA BÜYÜK GÖZLER İÇİN! FOR BİGGER EYES!

Ben kendimi bildim bileli göz yönünden şanslı biriyim. Gözlerim büyük,kirpiklerim sık ve kaşlarım da çok yerinde! Bence her insanda onu öne çıkaran "en" leri var.. Mesela ben kaşlarımı almıyorum çünkü gözlerimle en yakışan halinin doğal hali olduğunu biliyorum. Tabii ki bunu anlamam çoook zamanımı aldı, ben de az kaşsız kalmadım;)

Doğal halimiz en güzeli ama bazen "daha" ları istiyoruz kendimizce. İşte senin de canın bugün gözlerim daha büyük olsun isterse kulak verebilirsin!:) Göz içine uygulayacağın beyaz kalem, irisinin etrafıyla uyum oluşturacağı için ilizyonik olarak gözlerin olduğundan daha iri görünecek.


Since childhod, I'm very lucky because of my eyes. My eyes are big, lashes are strong and eyebrow is beautiful! I think everyone has own best. 

Our natural state is the best but sometimes we want "more..." If you tell your self "I want bigger eyes today" , you can apply what I say. 


göz kalemi,eyeliner

Sizlere tanıtacağım 3 ayrı markaya ait kalemler:

  • M.A.C      A73(mat beyaz, renklendirmesi çok iyi ,bulaşma yapmıyor)
  • CECİLE  15(sürümü zor, renklendirmesi yetersiz, bulaşma yapmıyor)
  • PASTEL  334(kırık beyaz, sürümü çok güzel, hafif bulaşma yapıyor)



I will introduce you 3 different eye pencil:

  • M.A.C     A73(matt white, colouring is very good, no contamination)
  • CECİLE  15(hard application, colouring isn't enough, no contamination)
  • PASTEL  334(off white, soft application, little contamination)




Kalemlerin renkleri, bir önceki resimde  yukarıdan aşağı yazdığım şekilde. Pembe makyaj yaptığım zamanlar M.A.C' i , daha bronzda Pastel' i tercih ediyorum. Cecile'yi hiç kullanmıyorum, atacağım.Fikir vermek amacıyla beklettim.

I wrote colour's name previous image. When I apply pink make up I'm using M.A.C, for bronze make up I prefer Pastel. I' m not using Cecile,I will throw it away.

Hepinizi çok seviyorum,başka yazıda buluşmak dileğiyle!

Love all you, hope to see you another post! Bye!

20 yorum:

  1. hepsinin de rengi süper yazını çok beğendim niye atıyorsun cecileyi gönder bana:))) şaka yaptım sevgilerleeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa istersen neden göndermeyim ki:) teşekkür ederim!:)
      sevgilerimle!:)

      Sil
  2. merabaaaa:):) mailine baaakk.):)
    öpüldüüünnn:):)

    YanıtlaSil
  3. Pastel olanı çok beğendim. Uzun zamandır tam beyaz ve sürümü zor olmayan açık renk bir kalem arayışındaydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba'cığım, Pastelin rengi kırık beyaz ama çok güzel duruyor. Umarım alır, kullanır ve beğenirsin!
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  4. O kadar iz bırakıcı anlatmış ve göstermişsiniz ki bayıldım valla. bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar alınca ne kadar mutlu oluyorum bir bilseniz.. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum!
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Cecile bende kullanıyorum bitirmek için, o paraya değecek bir kalem değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Esracığım ben de acıdım verdiğim paraya yapısı renklendirmesi hiç güzel deil:(

      Sil
  6. Shıseıdo ve Rival de Loop un kini kullanıyorum krem rengi ikiside göz içinde birikme yapıyorlar pastel e bakıyım birde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Füsuncuğum ,,, Pastel hoşuma gitti benim baya:)

      Sil
  7. Benim kullandığım golden rose beyaz kalemi. ama beyazdansa kırık beyazlar, kemik rengi olanlar daha doğal ve canlı bir görünüm veriyor :)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle Katılıyorum çok doğal ve güzel duruyor kırık beyazlar, Golden Rose Aklımda bulunsun onu da deneyim!
    Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  9. ben beyaz mat göz farı kullanıyorum göz içine tavsiye ederim cnm çok kalıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an makyajımı yapıyorum hemmmen deniyorum!:)

      Sil
    2. sonucu banada yaz cnm memnun kaldın mı? :)

      Sil
    3. Bugün gayet güzel durdu gözümde,yeni bir bakış açısı kazandım sayende makyaj böcüm!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...