2 Ocak 2015 Cuma

VANİLYA KUTU OCAK 2015 / VANİLLA BOX JANUARY / 2015

Selam! 3 aylık abone olduğum Vanilya Kutu'nun ilk kutusuyla karşınızdayım. Ben içeriğini çok güzel buldum. Yalnız fondoteni çok koyu yollamışlar ve ne yazık ki paketi açılmış, fondoten etrafına bulaşmıştı. Tabii ki bu durum karşısında kan beynime sıçradı ve mail attım. Sevgili VanilyaClub ekibi, kargoyla karşı ödemeli yollamamı ve daha açık bir ton gönderebileceklerini belirttiler. Bu beni memnun etti, kendilerine teşekkür ediyorum.

Hi! I subscribed to the Vanilla Box for 3 months. That is my first box. The products are very usefull and good. But the foundation is verrrry dark for me. So I told them about it, they answered sand it back and we will send you lighter. Thanks for it!




Siyah rengini çok seviyorum bu yüzden dışı çok hoşuma gitti:)

I love black colour so I like the box:)


Açınca içinde bu şekilde firmaya ait bir etiket çıkıyor.

When it is opened you see the company label.


Gönderdikleri ürünlerin açıklamasının olduğu bir dergi, bence çok güzel düşünülmüş.

You can find the magazine, it has information about products.


Kutuyu açtığımızda içinden çıkanlara bu şekilde:
  1. Mustika Ratu Cucumber Cleansing Milk
  2. Mustika Ratu Cucumber Face Toner
  3. Colorsecrets Nail Art Applique
  4. Boots No:7 Foundation
  5. Botanics Volumısıng Mascara
  6. Colorsecrets Oje /  Nail Lacquer



fondoten
Bu fondoten 50 numara ve bana oldukça koyu geldi. Rica ettim değiştireceklerini söylediler. Tekrar teşekkür ediyorum.
Hepinizi çok öpüyorum,sevgiler!:)

This foundation is 50 number and very dark for me.I asked them, they will change. Thanks again.
Kissing all you!:)

14 yorum:

  1. vanilya kutuyu hala anlamış değilim nasıl oluyor herkes üye olabiliyor mu nasıl bir sistem ?acaba bu arda güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki sevgili Beauty Beybi, hatta sen hiç uğraşma ben linkini bırakıyım:
      https://www.vanilyaclub.com/vanilya-kutu-aboneligi/paketler
      Buradan abone olabilirsin. Bence çok güzel bir sistem,farklı markalar hakkında çok güzel bilgiler edinebiliyor insan.
      Sevgiler!:)

      Sil
    2. teşekkürler tatlım:)

      Sil
    3. Rica ederim beauty beybim!:)

      Sil
  2. Vanilya kutuya ben de üye olmak istiyorum ancak hakkında çok bilgiye sahip değilim biraz araştırsam iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili makyaj tavsiyem, vereceğim linkten bilgi sahibi olabilirsin:)
      https://www.vanilyaclub.com/

      Sevgilerimle!:)

      Sil
  3. Üyeliğin hayırlı olsun canım evet fondöten bana da koyu geldi bu ayki
    kutuyu ben çok beğendim mustika ratuları özellikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu ayki kutu bi harika! Rimeli çok merak ediyorum ben de;)

      Sil
  4. ben çok düşündüm üye olmak için yıllık bonelik istiyorum ama verdiğim parayı hak edecek mi emin değilim sen memnun kaldın mı deger mi dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep,ben de senin gibi düşündüm bu yüzden değip değmeyeceğine karar vermek için 3 aylık abone oldum.Bu ilk kutumdu ve içeriğini ciddi anlamda yeterli buldum.İstersen sen de böyle bir yol izleyebilirsin:)

      Sil
  5. Nefis bir oje gördüm orada ben!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt ben de çok beğendim ama kullanmadım sanırım çekilişe koyacağım;)
      Sevgiler!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...