3 Ocak 2015 Cumartesi

LANCOME LA VİE EST BELLE PARFÜM / PERFUME

Kokular... Tanrım beni benden alıyor! Evet karşınızda tam bir koku çılgını duruyor! Bir hatırayı hatırlayabiliyorsam eğer mutlaka o hatıra koku barındırıyordur benim için..

Bugün tanıtacağım koku beni benden alan,zambağın önderliği ile gelen ardında yasemin,portakal ve vanilya kokusu ile bütünleşen muhteşem bir koku!Şeker kokularından nefret eden ben,şeker kokusu olarak tanımlanabilecek olan bu kokuya tam anlamıyla vuruldum!



Fragrances.. They take me away! I love smells.. If I can remember a memory , it' s incorporate a smell.

Tooday I will talk about my favourite fragrance. It has dominantly lilly flower, behind an orange, jasmine and vanilla scent. It' s a perfect scent!



perfume,la vie est belle
LANCOME LA VİE EST BELLE
Aslında benim favori kokum bergamot ve limon içeren kokulardır. Bu parfümü koklamadan sadece içeriğini okusaydım, yüzüne bile bakmazdım. Ancak ne zaman yurt dışında bu kokuyu denedim işte o an zaman durdu benim için! Oldukça kadınsı,kendine güvenen, hafızalara kazınan bir koku.

Actually my favourite smells are bergamot and lemon. If ı didn't smell this parfum just read what it has, most likely I wouldn't buy it.


LANCOME LA VİE EST BELLE

Şişesi de çok güzel,kristalimsi yapıda ışığı kırıyor.

The perfume bottle is also very nice.


LANCOME LA VİE EST BELLE BODY LOTİON

Losyonu ile beraber kullandığınızda emin olun gün boyu tek kullanım yeterli oluyor. Konya' da yaşıyor ve bu yazıyı okuyorsanız Kent Plaza YKM' de çalışan sevgili arkadaşım Sevcan KORKMAZ' a uğrayabilir,parfüm hakkında bilgi alabilirsiniz.
Sevgilerimle!

Use it with it's lotion, you will not need more apply more one. If you live in Konya you can visit Kent Plasa YKM and meet with Sevcan KORKMAZ. You can learn more information about it.
Best wishes!

24 yorum:

  1. Zeynepciim kesinlikle harika bir parfum ben cok cok severek kullaniyorum umarim sen de guzel gunlerde kullanirsin :))

    YanıtlaSil
  2. Derinnnn aynı duyguyu paylaşmak ne güzel,bu parfümü seven sever sevmeyen nefret eder ortası yok bana göre:)
    Teşekkür ederim İkimiz de güzel Günler'de kullanalım öpüyorum!!!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok guzel agir desem degil hafif desem degil cok tatli bi kokusu var gecen rastladim kotonda adini hatirlamiyorum ama kare bi sisedeydi birebir aynisini yapmislar o da uygun fiyatli alternatifi olmus denk gelirsen bi kokla bak sen de :)

      Sil
    2. Derin ınanamıyorum ya yemin ederim aynı şeyi ben de erkek arkadaşıma söylemiştim ben mi çok benzetiyorum aynısı olmuş diye!!! O kadar şaşırdım ki şu an. Hatta fiyatı 27 tl idi. Koku zevkimiz ne kadar benziyor bizim!

      Sil
    3. Eveet aynen oyle zevklerimiz benziyor sanirim:) evet evet oyle bi seydi 30 falandi en fazla cok sevindim koku zevkimiz de benzedigi icin ve ayni seyi ben de nisanlima soylemistim :) kocamaan opuyorum seni :))

      Sil
    4. Canım benim ben de çok öpüyorum!:)

      Sil
  3. Parfüm konusunda ben sabit olanlardanım sanırım.Beğendiğim ve vucut kokumla bütünleştirdiğim iki kokum var yıllardır onları ısrarla kullanır değiştirmeye cesaret edemem.
    Ama bu parfümü ilk alışverişimde deneyeceğim merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu gerçekten merak ediyorum sevgili beğendim paylaştım!
      Sevgilerimle;)

      Sil
  4. Kokular kadınların vazgeçilmezi :)

    YanıtlaSil
  5. Memnun kalmana sevindim canım güzel günlerde kullan ayrıca çok teşekkür ederim😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevcan!! Senin önerdiğin bir ürünü kullanıp memnun kalmak mümkün mü!
      Sevgiler;)

      Sil
  6. tv reklamında gördüğümde nedense çok ağır olduğunu düşünmüştüm, sen şimdi portakal falan deyince merak ettim bak, ilk fırsatta koklayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sevecek ya nefret edeceksin Burcu arası yok!;) çok merak ediyorum yorumunu!
      Sevgileeeer!:)

      Sil
  7. Zeynepciğim tam anlamıyla koku aramakla meşguldüm, yazın çok yardım etti bana ..ilk fırsatta alacağım bu kokudan..çok teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlandım şimdi inşallah koklayınca da beğenirsin,eğer unutmazsan yorumunu çok merak ediyorum sevgili Meleğim!:)

      Sil
  8. Çok zarif buluyorum bu kokuyu ben :)

    YanıtlaSil
  9. Kadınsı kokuları beğenirim bende ama birazda içinde kremsilik olmalı :) Öyle bi anlatmışsınki baya merak ettim kokusunu :) Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Şirinem teşekkür ederim umarım deneme fırsatın olur ve beğenirsin!:)
      Sevgiler:)

      Sil
  10. mutlaka yorum atarım sana tatlım,

    YanıtlaSil
  11. Benim de cok begendigim bir parfümdür La vie est belle. Müthis bir kokusu var. :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...