4 Ocak 2015 Pazar

BİTENLER ÜRÜNLER KLUBÜ:) / FINISHED PRODUCTS CLUB:)

Siz de "bitsin de yenisini alıyım!" diyenlerden misiniz:) Bittikçe mutlu oluyor,yerine yenileri koyuyor ve daha mutlu oluyorum!:)

Do you think like me "finish it, give a new one":) I m finishing, getting happy, get new ones and getting more happy:),

Yakından bakalım mı?

Let's look closely!




THE BODY SHOP KAŞ/KİRPİK JELİ
THE BODY SHOP BROW&LASH GEL


Bu ürünü çok severek kullandım,kaşlarımı çok güzel sabitledi ve rimel kullanmak istemediğim zamanlarda çok doğal, bakımlı kirpikler verdi.

I used this product in love, it fixed my brow and I applied it when I don't use mascara.

EVİCAP E VİTAMİNİ KAPSÜLÜ
EVİCAP VITAMIN E CAPSULE



  Bu ürünü, evigen kalktığı zaman haftada bir yaptığım saç bakımımda kullandım.Evigenin muadilini isterseniz aşağıya koyuyorum.

  I used this because of my hair care routine.If you want substitute the evigen, I will put it down.

EVİGEN YERİNE-EVİN
EVİN

Ve son olarak,yazısını dün paylaşmış olduğum ve hemen yedeklediğim Lancome La Vie Est Belle:)

And finally, yesterday I shared it: Lancome La Vie Est Belle:)

LANCOME LA VİE EST BELLE
Hepinizi çok öpüyorum! Sevgiler:)

Kissing all you!:)

12 yorum:

  1. Ürün bitirip yenilerini almayı bende çok seviyorum canım :) Evigen'i nasıl kullanmıştın saç bakımında ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü şirinem, badem yağı ile karıştırıp uyguluyorum.Bu konuyla ilgili yazacağım mutlaka çünkü yaklaşık 6 senedir saç bakım kürleri uygulayan biriyim:)Artık uzmanı oldum diyebilirim:) Badem yağı evin ve bemix ampulu karıştırıp uyguluyorum. Saç çıkarmada ve güçlendirmede baya etkili!
      Öpüyorum:)

      Sil
    2. Saç bakımı ile ilgili yazısını mutlaka paylaş, çok merak ettim ben de!

      Sil
    3. Sevgili çalışan anne,ilk konu isteğinde bulunan takipçim oldun ve bu beni o kadar mutlu etti ki!
      Çok yakında hazırlıyorum!
      Sevgiler:)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Birbirimize faydalı olmak için varız, değil mi ama :)
      Seve seve okuyacağım bir yazı olacağından eminim, çünkü saç bakımıyla ilgili oldukça meraklıyımdır.

      Sil
    5. O zaman hemen bilgilerimi iyice gözden geçirip bundan sonraki Yazımı saç bakımı olarak yazıyorum!:)
      Sevgiler...

      Sil
  2. ay evet kesinlikle saç bakımı hakkında bi yazı bekliyorum :):)

    YanıtlaSil
  3. Gelsin yenileer :)) Çok güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra!!!:) teşekkür ederim aynen yakınlarda hemen gelecek yeniler Alınacak;)

      Sil
  4. Evigen ampul yeniden eczanelerde..muadili olduğu soylenen evin nin ise hic bir alakadı yok evigen ile.. ilgilenen arkadaslara duyurulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım her ikisinde de >dl -a-Tokoferol Asetat< var. Sen bu bilgiyi nereden öğrendin? Ben de bakmak isterim linkini veya ilgili Kişiyi söyleyebilir misin?
      Sevgilerimle.

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...