8 Aralık 2014 Pazartesi

İKİ DEMET ORGANİK:) TWO BUNCH OF ORGANİC


Herkese kucak dolusu sevgilerimle merhaba!Her yeni yazı yeni bir mutluluk benim için..Bugün sizlere http://www.lilakutu.com/&ref=n606-bnlr1-pmua  dan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim.Bu ürünler ikinci kez sipariş ettiğim ürünler.Bu yüzden herşeyi sorabilirsiniz,elimden geldiğince cevaplarım:)

Lot's of love to everyone.Every new topic is a new happiness  for me..Today ı'm gonna tell you about my http://www.lilakutu.com/&ref=n606-bnlr1-pmua shopping.These are my second orders for the same products.So,you can ask what ever you want,ı will try to reply all of them.



shampoo


BEEMY HONEY ORGANİK ŞAMPUAN





Bu şampuan, %98.4 oranında doğal içeriklere sahip.Bende olanı koyu saçlar için özel olan.Ömrümde gördüğüm parlatma oranı en yüksek şampuan.Banyodan çıkıp saçlarınız kuruduğunda verdiği hacim ve parlaklık muhteşem.Ben çok severek kullandım ancak;skin blossom kadar gönlümde that kurmadı.Neden? Ne yazık ki kurumaya meyilli olan saçlarım bu şampuanla yıkadığımda ikinci gün neredeyse tekrar yıkanma ihtiyacı duyuyor.Tekrar alır mıyım?Sanıyorum almam.Ürünlerin detayını aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.


This shampoo containes %98,4 organic products.Mine is for dark hair.İt shows your hair very shiny and volume.I used it fondly but,didn't like it as much as skin blossom.Because,my hair is dry but when ı have a shower with it,ı need take a shower next day.Should ı take again?I think no.You can find details from here.




                                       
yüz yıkama jeli face wash gel

SKİN BLOSSOM YÜZ YIKAMA JELİ




Bu yüz temizleyici,%74 organic içeriğe sahip.Yüzünüze uyguladığınız anda gerçek bir temizleme hissi uyandırıyor.Avantaj olarak sağlıklı içeriği ve güzel temizlemesi sayılabilir.Ancak yıkadıktan sonra çok hafif kuruma oluyor.Cildi yağlı olanlar bu sorunla pek karşılaşmayacaktır muhtemelen.Ama benim cildim kuru karma.Belki bu yüzden.Tekrar alır mıyım?Evet.Yıkadıktan sonra aynı markanın nemlendiricini kullanıyorum ve bayılıyorum!:)
Ürünün linkini aşağıda bulabilirsiniz:)



This face cleaner contains %74 organic products.When you apply it on your face,it gives you very deep clean feelings.The avantages are healty contents,deeply cleaning.But after wash,you feel a bit dry on your face.If your skin is oily you may love it.Should ı take it again?Yes,ı will.Im using the same mark's product(moisturizing) after wash.

2 yorum:

  1. merhaba ben blog kesif etkinliginden buldum blogunu. artik uenim :) banada buyur gel beklerim :) www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim, hemen geliyorum!:)
      sevgilerimle..

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...