6 Aralık 2014 Cumartesi

O BİR KAHRAMAN!:) M.A.C PAINTERLY PAINT POT(IT'S A HERO!:) M.A.C PAINTERLY PAİNT POT)

Yaşayanlar bilir,eğer yüksek lisans yapıyorsanız hayatınız yüksek lisans ve diğerleri halini almaya başlar:) Durum böyleyken Sabah 8.30 da başlayan aktiviteniz saat 6 hatta bazen 7 leri bulur. Yorgunluk tüm bedeninizi sarmışken yüzünüz de bunun görsel kanıtı oluverir!:)

If you're on your post graduate,your basic life is P.G:) In generally,your activity starts 8.30 a.m. and continues 6 or 7 p.m. You get tired ,and people can read it on your face!:)

İşte bu zamanlar için bozulmayan bir makyaj özellikle göz makyajı vazgeçilmez.Sabah yapmış gibi dinç duran bir makyaj için en sevdiğim far/göz bazı işte bu!:)


For this times,proof make up is our indispensable.That eyeshadow/base shows your make up done in the morning!

 

real techniques fırca
Ben bu ürünü Real Techniques base shadow brush ile kullanıyorum.Dağıtması ve uygulaması çok kolay oluyor.

I'm using this product with Real Techniques base shadow brush .It's very easy apply with it.

 

Göz kapağınıza uyguladığınız anda mükemmel bir pürüzsüzlük ve görünüm,renk sağlıyor.Sadece kendisini yada üzerine farla beraber kullanabilirsiniz.Ben genelde ürünü kullanıp üzerine gölgelendirme yapıyorum.

When you apply this on your eyelid,it shows perfectly smooth and colour.You can use it only itself or with eyeshadow.Generally ı m use it and making shade with eyeshadow.

Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum.Bu arada unutmadan çoğu kişi hemen kuruduğunu söylemiş ancak bende böyle bir sorun olmadı.Hala kremsi yapıda.

I'm using it just about 4 months.Let me tell forgetting,many people say it's getting dry very quickly.I encounter with this problem.I's still creamy texture.

Sonraki konumuz bir http://www.lilakutu.com/&ref=n606-bnlr1-pmua alışverişi olacak.

The next topic is about my lilakutu shopping.

Kendinize vakit ayırın,ve kıymetinizi hissedin!Hepinizi çok öpüyor ve en güzel hislerimi yolluyorum!:)

Take time only your self and understand you value.I'm kissing all of you and sending my best wishes!


20 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu bir.blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve google plustan ekledim. Bloguna mutlaka izleyiciler gadgeti eklemelisin ki daha fazla insana ulaşabilesin. Bana da bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,tabii ki hemen ekliyorum,çok teşekkür ederim.hemmmmen geliyorum bloğuna!:)sevgilerimle..

      Sil
  2. Evet olmuş canım, ilk izleyicin de ben oldum bu arada :) İzleyiciler gadgetini sağ tarafa taşırsan daha göz önünde olur, bloglarda izleyici gadgeti genelde hep sağ tarafta oluyor dikkat etmişsindir mutlaka. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Almayı çok istediğim Mac ürünlerinden biri :( Fırçayla uygulamak zor olmuyor mu canım biraz koyu kıvamlı kremsi yapıda olduğunu okuyorum hep.
    Bu arada seni blog keşif etkinliğinde buldum takibe aldım. Ben de beklerim :) http://kozmetikmeraklisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Aslında bunu uygulayanlar genelde parmağıyla uyguluyor ancak ben makyajda yeni uygulamalar bulmayı seviyorum:)fırçaya önce Alıp pıt pıt hareketlerle göz kapağıma bırakıyorum sonra dağıtıyorum.inanılmaz kolay ve güzel bitişi olan bir uygulama oluyor:)
    Eğer far kullanan biriysen mutlaka al kullan derim,emin ol çok memnun kalacaksın.
    Bloğuna hemmmen uğruyorum ve ekliyorum seni Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
  5. Benim de severek kullandığım ürünlerden bir tanesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurtarıcı bir ürün!
      teşekkür ederim yorumun için sevgili güzellik hikayesi!:)

      Sil
  6. Blogunu takibe aldım canım :) Bu paint potların en kötü özelliği çabuk kuruması ben mi yanlış bişey yapıyorum anlamıyorum çok çabuk kuruyup ziyan oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunla çok fazla karşılaşan arkadaşım var.Ancak birkaç tüyo ile kuruma hızını yavaşlatmak mümkün:) Göz kapaklarına kullanma arasında direk kapakla yada üzerini bir peçete ile örtersen emin ol ömrü uzuyor:)Ne kadar az havayla temas o kadar ömür uzaması diyebiliriz!
      Yorumun için çok teşekkür ederim sevgili makyaj tavsiyem:)

      Sil
  7. Bloğunuz hayırlı olsun, çiçeği burnundaymışsınız sizde, daim olur inşallah nice güzel yazılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için uzun soluklu,paylaşımlarla dolu bloglar dileğiyle:)
      Yorum için teşekkür ederim sevgili Hint güzeli!Sana böyle söylemek geldi içimden:)
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Sevindirik oldum, içinizden ne güzel gelmiş öyle :)

      Sil
  8. blog keşif etkinliğinden geliyorum banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. öğrenci mütçesini aştığına çok istesem de alamıyorum bu ürünü :(
    ben de bloguma bekliyorum sizleri. ve bu öğrenciye destek için blog satışıma da beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Aslında essence gibi markalarda daha uygun fiyata göz bazı bulabilmek te mümkün:)Olmazsa olmaz değil ya!Hemen başka bi ürüne bakalım. Essence'yi bi denemeni tavsiye ederim canım:) Hem uygun fiyatlı hem görevini iyi yapan bir ürün.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Nil!:)
    Hemen geliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandir almayi dusunuyorum bunun biraz daha acik bi tonu vardi ne zaman baksam bulamiyorum hala almak nasip olmadi krem farlarda ben de ayni senin gibi hemen kapagini ustune kapatiyorum hic de kuruma sorunu yasamadim bugune kadar umarim sen de ben de yasamayiz sevgileer opuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar eğlenceli yazmışsın!:) umarım yaşamayız ve en kısa zamanda da sahip olursun bu ürüne:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...