5 Aralık 2014 Cuma

CLİNİQUE CC KREM İNCELEMESİ

Merhaba arkadaşlar.Eğer alerjik ve hassas bir cildiniz varsa bugünkü konumuz tam size göre!:)
Bugün bir dermokozmetik bir ürün olan "Clinique CC Cream"'den bahsedeceğim.

Hi everybody!If you have an allergic  and sensitive skin,today's topic is just for you!:)Today,ı will talk about a dermocosmetic product.It's name is "Clinique CC Cream."



clinique cc krem
Bu kremle tanışmam Clinique'te çalışan cilt uzmanı arkadaşım,sevgili Hatice ile oldu.(Kendisini Konya' da bulunan Kent Plaza YKM de Clinique standında kendisini bulabilirsiniz.Hatta selamımı söylerseniz bir kardeşten daha yakın olması an meselesi!:) )Güneş ve spot ışığa karşı hassasiyeti olan bir cilde sahibim.Özel günler dışında fondoten kullanmayı doğru bulmuyorum.Bu yüzden hem yüzümdeki kızarıklığı tam kapatacak hem de cildimi nemlendirip kusursuz sunacak bir ürün arayışındaydım.Ve bu ürünle beraber bunların hepsini elde ettim!:)

I meet this cream thanks by Clinique Expert Hatice.I have sensitive skin against the sun and the spotlight.I don't use foundation except for special times.So ı want to find a product that covers my skin and moustiruzes,finishes perfectly.And finally ı found it all of them by this product!:)

Cildimizi erken yaşta yormadan,uyanık ve dinç görünmek fındık büyüklüğünde alacağımız bu ürünle mümkün:)

You can seem healty skin with this product.Just apply little amount.

Hepimiz genciz ve süslenerek kendimizi şımarmayı seviyoruz.

We are all young and we love make up.

Diğer konum M.A.C Painterly Paint Pot üzerine.Sevgilerimle!:)

My next topic is about M.A.C Painterly Paint Pot .With my best wishes!:)





10 yorum:

  1. Blogun hayırlu olsun umarım çok başarılı bir blogger olursun :) izleyiciler butonunu göremediğim için takibe alamadım eklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim,hepimiz iyi dileklerimizi gerçekleştirebiliriz umarım!:)

      Sevgilerimle!:)

      Sil
  2. Ben de çok severek kullanıyorum, kendi rengimden bir koyu olanını aldım ve yazın bronzken çok güzel duruyor.
    Blogun hayırlı olsun, bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da denemeliyim aslında,güzel bir fikir verdin bana Burcu!:)

      Teşekkür ederim hep beraber nice blog yazılarına!:)

      Sil
  3. Hayırlı olsun Zeynep Hanım, daha çok yeni blogunuz, umarım çok güzel yerlere gelir :)
    Blogta bazı eklemeler yapmanız daha iyi olacak gibi, izleme GFC butonu mesela,
    sevgiler,
    bu arada konuk yazar olmak isterseniz blogda konukyazar yazılarıma bir göz atın isterseniz, lifeofyasmina@hotmail.com a mail atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz,blogunuza bakinca teknolonik anlamda cok yol katetmem gerektigini anladim:)tabii ki sizi takip edecegim cunku yazilarinizi ve blogunuzu cok begendim.soylediginizi de dikkate alip hemen duzeltmelerimi yapiyorum sevgilerimle!:)

      Sil
  4. Bayılarak kullanıyorum bunu çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, mükemmel bi kapatıcılık sağlıyor ve yüzü çok canlı kılıyor benim de favorilerimden:)

      Sil
  5. canım bunu alsam mı almasam mı biraz kararsız kalmıştım ama senin tavsiyenle alacağım:))ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş:) blogunda çok güzel, bloglarımız benziyor bende ingilizce yazılar yayınlıyorum:)) tekrar görüşmek üzere
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çikolatam!:) evet bloğuna baktım çok güzel İngilizce yayın yapman da çok hoş!:)
      Mutlaka tavsiye ederim gerçekten çok güzel:)
      Sevgilerimle!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...