3 Aralık 2014 Çarşamba

MİNERAL MAKYAJ:JANE IREDALE RUJ&ALLIK

Merhaba arkadaşlar.

Hiç düşündünüz mü gün içinde dudağımızdaki içeriklerin ne denli vücudumuza girdiğini?Ve bu yolun sonunun sindirimde bittiğini,olduğu gibi emildiğini?

Ben yaklaşık bir sene öncesine kadar gördüğü her standda ruj deneyen,her rengi uygulayan,bakan bir insandım.Taa ki bu soru aklıma gelene dek:)



Emin olun kozmetik ve bakım konusunda siz kendinizi düşünüp buna göre yol almadıkça hiçbir marka "bizde kimyasal çok bol sende bazı riskler oluşturabilir kullanma" demez.Söylemelerini de beklememek lazım zaten.

İşin bu boyutu olunca mineral makyaj urunlerini araştırdım.İçime en çok sinen markalardan biri Jane Iredale markası ve içerikleri oldu.Bu ürün bol miktarda bitkisel yağ ve az miktarda kimyasal içeriyor.Dudakta duruşu çok güzel ve özgün.Özgün olma sebebi sizin kendi dudağınıza gore hoş bir pembelik kazanması.Ve allık olarak kullanılabiliyor.Kalıcılığı tüm gün değil ancak 4-5 saati kurtarır cinsten.Çok doğal bir bitişi var.Görenler "sende bi farklı güzellik var bugün" diye yorumlarsa hiç şaşmayın.Bu ürün ben buradayım diye bağırmıyor ama çok doğal bir güzellik sunuyor.



mineral makyaj

Bu marka hekimlerin de tavsiye ettiği bir marka.Bu yüzden tercih edilebilme oranı yüksek.Siz de bu ürüne bir şans verip,hem dudak ve yanağınızda uyum sağlayıp hem de doğal görünümlü bir makyajın tadını çıkarabilirsiniz!

Unutmadan bu ürünü 3 al 2 öde kampanyasıyla lila kutu  sitesinden aldım.Diğer iki ürün olan göz altı kapatıcısı/aydınlatıcısı ve pudrayı ilerleyen günlerde beraber inceleyeceğiz.

Siz de lila kutu ' yu keşfetmek isterseniz tıklayın!:)

Bir sonraki yazım Clinique Superdefence CC Cream üzerine olacak.

Hepinizi çok öpüyorum,sevgilerimle..


5 yorum:

  1. Bu yazıyı okuyunca rujlarımı atasım geldi :( :)

    YanıtlaSil
  2. İtiraf etmeliyim,bu bi öz eleştiri yazısıydı:)çünkü benim de birçok rujum var aslında:/ ama arada kendimizi sağlıklı ürünlerle tanıştırmak güzel olsa gerek!:)
    Yorumun için teşekkür ederim.sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de uyandıran bir yazı cidden rujla neler neler giriyor vücudumuza. Ne demek ben de yazı için teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Bitkisel içerikli kozmetiklere meraklı biri olarak bu ruju çok merak ettim şimdi. Bir fırsat bulursan swatchlarını da koyabilir misin?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...