2 Aralık 2014 Salı

ORGANİK ŞAMPUANIM: SKİN BLOSSOM

Merhaba arkadaşlar.Neredeyse tüm aile hatta sülale fertleri doktor-eczacı grubundan oluşan bir bireyim.Bunun getirdiği birçok avantaj ve bazı dezavantajlar var hayatımda.Ben avantaj bölümünü hayatıma geçirdim,uyguluyorum.Çok araştırıyorum,araştırırken doğru insanlara doğru sorular yöneltip mümkün olduğunca gerçekçi ve hayata uygulanabilir cevaplarla hareket etmeye çalışıyorum.



Hassas bünyem gereği kullandığım ürünlerde kalite ve doğallık aramam zamanla ilk şartım oldu.Ve biliyorsunuz gerek kişisel gerekse genel temizlikte kullandığımız ürünler küçümsenemeyecek kadar hayatımızın içindeler!

Banyoya giriyoruz,yıkanıp çıkıyoruz.Peki ya kafa derisinden emilenler?Saç köklerimizin maruz kaldığı durum?Sizce de kilomuza,yediğimize,dış görünümümüze dikkat ederken vücut emilimi sağlayan ürünlere de dikkat etmemiz gerekmiyor mu?Cevabınız "evet" ise buyrun kimyasalı az,etkisi çok olan bir şampuandan başlayalım:)
sampuan shampoo


Skin blossom markası ile tanışmam
lila kutu sayesinde oldu.Bu şampuan içerik bakımından oldukça tatmin edici düzeyde ve verdiği etkiye gore fiyatı da uygun sayılır.Saçlarım orta kalınlıkta ve kuruya dönük.Bu şampuan sayesinde saçlarım hem zarar görmemiş oluyor,hem kimyasallara çok fazla maruz kalmamış oluyor hem de hacim kazanıyor.Ve  durularken mümkün olduğunca kafamı arkaya atıp öyle yıkamaya gayret ediyorum.Her ne kadar kimyasalı az olsa da yuz derimiz kafa derimize gore çok daha hassas olduğundan tahriş olmasını engellemiş oluyorum.

Bir sonraki yazımda dermatologların sıkça önerdiği bir kozmetik ürününden(ruj/allık) bahsetmek istiyorum.
Siteyi incelemek ve ürünleri tanımak isterseniz lila kutuya ışınlan:) a tıklayın!:)
Hepinize sağlıklı bir gün diliyor ve kocaman öpüyorum!:)

2 yorum:

  1. Hem de hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve hayvansal içerik kullanılmayan vegan bir marka diye biliyorum. Şampuanım bittiğinde ben de deneyebilirim :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle,vegan bir marka.Gönül rahatlığıyla deneyebilirsin:)
    Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...