28 Şubat 2015 Cumartesi

LİLAKUTUM'UN ÖZRÜ BİLE BOL HEDİYELİ! İYİ Kİ VARSIN LİLAKUTU!:)

 Selam! Geçen hafta Lila Kutu'dan sipariş vermiştim. Sipariş içeriğim 2 adet Ausganica şampuan bir adet Ausganica Lavantalı Vücut losyonu ve bir adet te Petal Fresh Biberiye Özlü Şampuandı.

Elime ulaşan ürünleri açtığımda Petal Fresh isimli şampuanımın aktığını gördüm:(

Düpedüz kargo hatasıydı çünkü paketleme gayet başarılıydı.
 Sevgili Lila Kutu ekibine bu sorunumu ilettim. İnanın 3 dakika içinde dönüş yaptılar. Daha önce 7 kez sipariş vermiş biri olarak bu durumla ilk kez karşılaştığımdan bahsettim.

Büyük bir mahçubiyet içinde -ki bu mahçubiyet aslında kargo şirketine ait- ürünlerin ismini söylememi ve hemen yenilerini kargoya vereceklerini söylediler.





Ben elimdeki dökülmüş şampuanı hangi adrese göndermeliyim diye sorduğumda ise,"LÜTFEN ZAHMET ETMEYİN" yanıtını aldım.


Ve kargoyu açtığımda güzel bir sürpriz beni bekliyordu çünkü...





 Bu ürün siparişim olmadığı halde hediye gönderilmişti ve tam boydu!

Ayda 2 veya 3 kez farklı sitelerden online alışveriş yapan bir insanım, hem kargo hızı,hem tester bolluğu hem de müşteri hizmetleri bakımından açıkça söylemeliyim ki Lila Kutu üzerine bir site tanımıyorum.





Kendilerine gösterdikleri hassasiyet için canı gönülden teşekkür ediyorum.. 

Bizlik bir durum yok kargo şirketi ile görüşün demek onlar için çok daha kolaydı. Ancak; Lila Kutu bu işi para için yapmıyor Türkiye'yi sağlıklı kozmetik ve dermokozmetik ürünlerle tanıştırmak için canla başla çalışıyor. Müşterisi her kim olursa olsun hassas bir şekilde yaklaşıyor..

Siperiş vermek isterseniz lilakutuya ışınlan:) a tıklayın!:)







Bir kez daha beni yanıltmadın. Tesekkürler LİLA KUTUM!:)

12 yorum:

  1. Lila Kutudan ilk senin sayende alışveriş yapmıştım ve kargolamaya falan inanamamıştım o içindeki minik gül, paketlemeleri hediyeleri hepsi gerçekten çok güzeldi çok sevindim senin için de canım benim aslında o kargo şirketlerinin iyi bi kalaya ihtiyaçları var ya neyse sırf ürün sorunları onlar yüzünden oluyor bizim espresso makinemizi getire götüre kırmışlar firmaya iade etmek zorunda kalmıştık ki adresimize getirip götürmek de değil yani hiç eve gelmemiş internetten alışveriş çok güzel ama bugüne kadar hiç ilgili bi kargo şirketi bulamadım keşke lila kutu kadar onlar da anlayışlı olsalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meleğim benim aynen kargo şirketleri ciddi manada çok hoyrat davranıyorlar ki espresso makinasının fiyatını düşününce daha da vahim bi durum:(
      Neyse ki bu tarz siteler var ve birbirlerine örnek oluyorlar diye düşünüyorum.
      Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sanaaa!:)

      Sil
  2. Ne güzel mağdur edilmemişsin darısı diğer firmaların başına :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Kırmızı Rugan Ayakkabılarım:)
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  3. Ne kadar ince bir davranış olmuş. Lilakutu bu konuda gerçekten başarılı bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sevgili Güzellik Hikayem:)
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Lilakutuyu bu nedenle seviyorum işte. Hem çok hızlılar hem de bir sürü yeni ürünle tanışmamızı sağlıyorlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Yaban Mersini:)
      Kocaman sevgiler!:)

      Sil
  5. Lila Kutu gerçekten çok başarılı bu konuda. Müşteri odaklı çalışması, onu hem güvenilir kılıyor, hem de müşteriyi sadık yapıyor.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müşteri memnuniyeti onlar için birinci sırada dediğiniz gibi:)
      Kocaman sevgiler!:)

      Sil
  6. Güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...