2 Mart 2015 Pazartesi

MAC ALIŞVERİŞİM, DİKKAT UYUMLU RUJ VE ALLIK İKİLİSİ İÇERİR!:)








Bu iki güzel rujlardan birincisi (benim bir tane bitirmiş olduğum) Cremesheen Speed Dial , ikincisi ise Lustre Patisserie.



Üçüncüsü ise bu muhteşem Cheeky Bronze Mineralize Skinfinish bronz aydınlatıcı& allık.

Bu allığa bayılıyorum, kahve alt tonlu kırmızı rujla beraber mükemmel bir birliktelik veriyor.



İçinde altın sarısı ve bakır tonları bulunduran bir aydınlatıcı.

 Parmağımda ışığı ne kadar muhteşem yansıttığını görebilirsiniz.

MAC Cheeky Bronze fiyat: 89 tl.





Ve bu allığı ne MAC ne de başka fırçalarla bu kadar iyi uygulayamadım.

Yves Rocher'dan satın aldığım bu allık fırçasıyla şahane bir uygulama sağlıyorum.

Yves Rocher allık fırçası: 34 tl



İşte 4. favorim karşınızda!.. Bu gül kurusu muhteşem renk! MAC Blush All Day. Tanrım bayılıyorum! Birazdan göreceğiniz MAC Patisserie ruj ile o kadar güzel ve masum bir uyum sağlıyorlar ki!

Mutlaka ama mutlaka deneyin.






Soldaki allık, sağdaki ise MAC Patisserie rujun uygulanmış hali. Mükemmel bir nude renk. Tam dudak rengi ve dudaklara çok güzel bir görünüm veriyor. Kendine baktıran bir nude.

Bu günlerde kaçırılmayacak muhteşem ikili !

MAC Blush All Day fiyat: 84 tl.

MAC Patisserie ruj fiyat: 55 tl






Diğer renk ise MAC Speed Dial. Bu ruj Cremesheen yapıda. Yani: kapatıcılığı orta,nemlendirici ve kremsi yapıda bir ruj.


Çok hoş bir pembe, The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcı ile beraber çok güzel bir ikili oluyorlar.



Rengi de bu şekilde. Canlı ve iddalı bir pembe.


 MAC Patisserie gibi masum bir renk değil, çarpıcı ve varlığını ispatlayan bir renk.

MAC Speed Dial fiyat: 55 tl









Hepinize mutlu bir hafta diliyorum!
Sevgilerimle!

8 yorum:

  1. Mac allıklardan almak istiyorum ben de önerilerine bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun süre gidiyorlar sevgili Güzellik Hikayem!:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Sen gece uyurken gelip o allik ve ruj ikilisini calabilir miyim calarim calarim ama son kez gor doye surup calip kacarim sanirim yine vicdansiz degilim:D canim benim ya gule gule kullan eminim hepsi sana cok cok yakisiyolardir su koca izmirde mac in teee bornova ve alsancakta olmasi beni cok uzuyo cidden mail aticam balcovaya mac acin diye. Hep mutlu gunlerinde kullan tum urunlerini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Derinciğim!:) Ben Forum'dan aldım orada da var. Evet Balçova'da anneanneciğim oturuyor yanına gittiğimde Agora'ya kaçıyorum bazen:) Çok yakın oturuyor oraya. Ancak MAC yok ne yazık ki:( Umarım en kısa zamanda açarlar:)
      Bu arada gel,çal ama gitmeden beni uyandır ki bi görebileyim ruh ikizimi!
      Kocaman sevgiler meleğime!:)

      Sil
    2. Ayyy yerim seni ya! İzmir'e geldiğinde mutlaka mutlaka ara beni hem anneannen de burda oturuyormuş:) çalar mıyım ben hiç Zeynebimin en sevdiklerini kıyamam kii:)

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu izmirleydisi'nde keşfettim, bana da beklerim: http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. MAC Cheeky Bronze tam benlikmiş, hemen mac mağazasına gidip denemeliyim.
    sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...