3 Mart 2015 Salı

HASK ŞAMPUAN /SAÇ YAĞI ve THE BODY SHOP BUTTER






Gratislerde yeni satılmaya başlanan HASK Macadamia Oil seti ile sizlerleyim.
Cildimin çok hassas olduğunu ve saçım konusunda da benim hassasiyetimi bilmeyen yok sanırım:) Bu yüzden seçtiğim şampuanların içeriğine çok dikkat ediyorum.
Yaklaşık 7 senedir en ufak market şampuanı kullanmayan biriyim. 
Haydi bu şampuan,saç yağı ve kremi inceleyelim.


Ülkemizde 3 çeşidi var bunlar:

  • Macadamia Oil
  • Keratin Protein
  • Monoi Oil
Bendeki keratin düzleştirici olanı. Neden bunu aldım? Dalgalı saçlara sahibim ve derdim saçlarımı düzleştirmek değil asla. Bu şampuanı seçme sebebim boyalı ve işlem görmüş saçları onarması ve güçlendirmesi.
Kullandığımdan beri çok memnun kaldım. Ve bende pozitif etki olarak saç dökülmemi azalttı.

HASK Şampuan fiyat: 9 tl

Şu anda Gratislerde tüm şampuanlarda indirim var ve 16 tl den 9 tl ye düşüyor.

 Hask Macadamia Oil.

Bu ürünü banyodan sonra uyguladım. Ve çok az bir miktarı gerçekten etkili sonuçlar veriyor. Saçlarınız daha kolay açılıyor,parlıyor ve yumuşuyor.
Ancak bana göre Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağının aşağı kalır yanı yok.

HASK Macadamia Oil fiyat: 4 tl
Yine aynı şekilde bu üründe de indirim var,normalde fiyatı 7 tl.

Konya Kent Plaza Gratis'te çalışan sevgili Arkadaşlarım Çiğdem,Meryem ve Gamze'ye sevgilerimi gönderiyorum!
 The Body Shop'tan almış olduğum bu mükemmel kokulu el&ayak bakımı için kullanabileceğiniz butter ile sizlerleyim

Öncelikle kokusu beni mest etti! Hani yazın plajlarda olan o bebeksi güneş yağı kokusu var ya. İşte tam olarak o kokuyor bu kremin kokusunu sevmeyecek biri olabileceğine inanmıyorum o kadar hafif ve masum.


 Ürünün tam adı: Honey & Beeswax Hand and Foot Butter SPA WİSDOM.

Kıvamı oldukça koyu adı üstünde butter:) Ben gece yatmadan önce ellerime uyguluyorum sabaha pamuk gibi ellerle kalkıyorum.




 Bu da bir kere üzerinden geçilmiş hali.Ne kadar yoğun olduğunu görebilirsiniz. Tam kış-bahar mevsim geçişlerinde gece uygulayıp yatmalık bir krem.

Ayaklar için de kullanılabiliyor ancak ben başka ürünler kullanıyorum. Dolayısıyla sadece elime uyguluyorum.

Fiyatını hatırlamıyorum ancak sanırım 50 tl civarındaydı.

Hepinizi çok öpüyorum.
Sevgilerimle!






3 yorum:

  1. fiyatları ne kadar uygunmuş. Denenecekler listeme aldım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum,güvendiğiniz için,,,
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  2. Hask ürünlerinden ben de çok memnunum tatlım ;)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...