4 Mart 2015 Çarşamba

BENEFİT SUGARLİCİOUS SET(SEPHORA)




Herkese merhaba! Bugün Benefit Sugarlicious kit/seti ile sizlerleyim.

Kapağını açtığınızda ürünlerin dizilimi bu şekilde

1) Benetint gül rengi allık&ruj: Bu ürün mis gibi gül kokuyor ve içerisinde gülden elde edilen bileşim var. Kalıcı bir ürün.
 Kapak kısmında,allık,ruj,addınlatıcı ve lip glossun nasıl ve nereye uygulanması gerektiğine dair güzel ve açıklayıcı bir kitapçık bulunuyor.

2) Benefit High Beam: Bu sıvı bir aydınlatıcı. Tek yanağınıza tek bir fırça darbesi yeterli oluyor.
İsterseniz parmağınız isterseniz fırça ile uygulayabiliyorsunuz.
Ben Real Techniques Buffing Brush ile uyguluyorum.



Tam karşınızda orta büyüklükte bir ayna bulunuyor. Ben şeffaf koruyucusunu çıkartmayı unutmuşum lütfen kusura bakmayın.

3) Ortadaki allık.İşte bu allığa bayıldım. Mükemmel bir bronz makyaj allığı.
Dilerseniz ayrı ayrı far olarak ta kullanabilirsiniz.





Ve son olarak glossu. Henüz kullanmadım ancak yorumlardan bildiğim kadarıyla çok beğeniliyor.

Benefit Sugarlicious fiyat: 99 tl.

Hepinizi öpüyorum!

9 yorum:

  1. Zeynepcim yazi paylastigini gorunce her zamanki gibi hemen tikladim sete bayildim ama 150lira civari bi fiyat bekliyodum 79oldugu cidden dogru mu icindeki urunler hic de kucuk durmuyorlar. Guzel gunlerinde kullan hep cok opuyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinciğim,set küçük boy ürünlerden oluşuyor. Sephora kartıma indirim vardı ama fiyatı yanlış yazmışım haklısın şimdi baktım 99 tl olacak hemen düzeltiyorum:)
      Sevgiler!:)

      Sil
    2. Olsun zaten hangimiz allik falan bitirebiliyoruz ki en azindan bunu daha rahat kullanirsin!:)

      Sil
    3. Ayyyynen ki ben bitirebileceğim Şeyler kullanmaktan yanayım öbür türlü hevesim kaçıyor:)
      Öptüm meleğimi!:)

      Sil
  2. Kutusu da içindekiler de çok şekerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Leda!
      Öpüyorum:)

      Sil
  3. Benefit'in ürünleri denemek istiyorum fakat hiç kullanmadım tavsiye almak isterim özellikle rimelleriyle ilgili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit'in rimelleri güzel canım özellikle "they're real" olan maskarası. Öneririm sevgilerimle!:)

      Sil
  4. Merhaba bu tarz urunler turkiyede set halinde satiliyormu yoksa siz yurtdisindan mi aldiniz sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...