5 Mart 2015 Perşembe

VANİLYA KUTU MART 2015

Herkese merhaba!

Mart 2015 Vanilya Kutu ile sizlerleyim.

Ben de sizinle beraber açacağım,çok heyecanlıyım. Bakalım içinde neler var?
















İlk bakışta iyi görünüyor ne dersiniz? :)

Kırmızı kalbe de bayıldım bu tarz küçük ayrıntılar çok hoşuma gidiyor!














İçinde 10 parça ürün bulunuyor.

Ürünlere gruplandırarak bakalım.










Makyaj grubuna bakacak olursak 
  • Alessandro Lip Liner(CORAL)
  • Alessandro Nail Polish-Oje 26 numara
  • Botanicals Göz Farı
Alessandro dudak kaleminin rengine bayıldım. Tam bir bahar rengi. Ben total uyguladım ve sonuç çok canlı,iç açıcıydı !

Ojede kaç tane bordo ojem var bilmiyorum. Bana en çok yakıştığını düşündüğüm renk tam bir koyu bordo.

Botanicals göz farının rengi leylak rengi. Rengi uyguladığınızda çok masum bir hal alıyor ve uygulaması oldukça rahat.



Saç&Cilt grubuna bakacak olursak:

  • Lıerac Antı Age Yüz Kremi
  • Davines Nourishing Shampoo-Şampuan
  • Nuxe Dry Oıl-Kuru Yağ Yüz, Saç, Vücut için.
Lierac kremi anneme vereceğim yada çekilişe koyacağım.

Davines şampuanı gerçekten uzun süredir merak ediyordum. Görünce çok sevindim.

Nuxe sevdiğim bir marka,bu ürününü daha önce kullanmadım, kullanıp yorumlayacağım.









 Ve birbirinden farklı ve eğlenceli bu 3 adet tırnak süsleri.

Bildiğimiz şekilde uygulanıyor yani stickerların altında hafif bir yapıştırıcı mevcut,tırnağınızın üstüne veya ojenizin üzerine uygulayabiliyorsunuz.





Hepinizi çok seviyorum!
Sevgilerimle!




















22 yorum:

  1. Ben bu ayın kutusunu beğendim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun kaldım sevgili Güzellik Hikayem:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Canım hepsi çok güzeller güle gül kullan instagram: makyaj_askınaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aylinciğim!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  3. Ben aboneliğimi dondurmuştum şampuanı merak ediyordum
    onun dışındakiler bende varlar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Fusun!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  4. bu ayın kutusuda hep merak ettiğim veya sevdiğim markadan olmuş, devines, nuxe, alesandro... güle güle dene , sür sürüştür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ,,, ben de çok beğendim:)
      Çok teşekkür ederim sevgili yabanmersini!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  5. Kutu olayına hâlâ alışamadım ama bu ayın kutusu güzel görünüyor. Nuxe 'tan çok memnunum, özellikle yazın harika oluyor, umarım sen de seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama Nuxe bende sivilce yaptı bitirene kadar çok zorlandım sanırım ciltten cilde çok farkediyor:(
      Senin memnun kalmana çok sevindim sevgili Bea Theo!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sevgili Dilekçe teşekkür ederim:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook daha güzelleri sizin olsun sevgili Kendi Mutfağında Şef:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  8. gule gule kullanın bu urunler sıze nasıl gelıyor sponsor sıtemı bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül Mutfağım,sponsor değil, Vanilya Club diye google da aradığınız zaman karşınıza sitesi çıkacak. Orada Vanilya Kutu aboneliği var. Ayda 35 tl ye abone olabiliyorsunuz. Dilerseniz 3,6 ve sanırım 12 aylık abonelik sağlayabiliyorsunuz. Seçtiğiniz aya göre her ay düzenli olarak gönderiliyor.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  9. Bende teslim aldım bu ayın kutusunu beğendim gayet özellikle şampuanı ve yağı çok merak ediyorum tam bana uyan tanımlara sahip görelim bakalım memnun kalacakmıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraktayım özellikle şampuanını:)
      Umarım beğeniriz sevgili Blogcitymakeup):
      Sevgilerimle!

      Sil
  10. Hediyeler çok hoşmuş, özellikle tırnak süsleri. Sayfanın kalpleriyle de baya oynadım :) Sizi takibe aldım, ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Kalplerle inanın ben de baya uğraşıyorum:)
      Hemen geliyorum davetiniz için teşekkür ederek:)
      Sevgilerimle!

      Sil
  11. Harika! Güle güle kullan... Canım sitene katıldım şu an, bana da gelir misin? Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Kahve Yanı!
      Tabii gelirim hemen geliyorum hatta:)
      Sevgilerimle:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...