7 Mart 2015 Cumartesi

DERMOKİL SPONSORLUĞUNDA KADINLAR GÜNÜ ÇEKİLİŞİ!(KAPANDI,KAZANAN İZMİR LEYDİSİ)

Merhaba.perşembe günü hala oldum ve hemen İzmir'e geldim.Bu yüzden fotoğraf yükleyemiyorum.Sevgili İzmir Leydisi bana zeynepcalisk@hotmail.com dan ulaşabilirsin.
Sevgilerimle!

                             Bu güzel çekilişi sevgili Tuba ve ben bugün başlatıyoruz!

                                            Cildinizi biraz şımartmaya ne dersiniz?


                                       Bu güzel maske seti sizin olsun ister misiniz?




                                   Dermokil sadece bayanları değil erkekleri de düşünmüş.
                                                                                        Çok ince bir davranış!:)

                           
                                    Cildin yağlı mı? O zaman bu maske tam sana göre!:)



Yine cildin yağlı ve yaşın 35+ mı? Eminim beğeneceksin!:)


                                     Kuru ve hassas ciltleri de unutmadık tabii:)



                                   Son maskemiz de siyah noktası ve gözenekleri olanlar için gelsin!:)

                             
                                   Bu kitapçığın içinde tüm maskelerin kullanım şeklini bulmak mümkün!

Tüm bunlar için yapmanız gerekenler oldukça basit:
  • Sevgili Tuba'nın (isim üzerine tıkladığınızda direk sayfaya yönleneceksiniz) ve benim bloğumu takip etmek.
  • İnstagramda zeyuslove ve blogkizsalseyler i takip etmek.
  • İnstagramda blogkizsalseyler'in yayınladığı şekilde çekilişi repostlamak.
  • Çekiliş 7 Mart'ta sona erecek.Çekiliş için isimleri kağıda yazıp arasından çekeceğiz.
İşte cildinizi şımartmak bu kadar kolay!Hepinizi öpüyoruz!:)

28 yorum:

  1. Zeynepciiim harika bi cekis 2. Defa kazanamayacagimi bilsem de katiliyorum:D her iki blogun da zaten takipcisiyim. cok opuyorum seni❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanesin sen ya bitaneciksin!!!!!!:)
      Hemen ilk isim olarak seni yazıp kutuma atıyorum,,, belli mi olur şans!:)

      Sil
  2. Dermokil in erkek ürünü olduğunu şahsen bilmiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ve cok güzel bir ürün erkek arkadaşım çok severek kullanıyor:)

      Sil
  3. Merhaba,Harika bir çekiliş olmuş.Dermokil maskelerini seviyorum.Şanslı kişi ben olmak isterim.
    İki blogu da Meryem Yıldız ismiyle takip ediyorum
    İnstagram:suslupuslu1994
    https://instagram.com/p/zepJzZvy1O/?modal=true
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Dermokil ürünleri güzel ben beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,ben de severek kullanıyorum:)
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Çok güzel ürünler hemen çekilişe katılayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hangi isimlerle takip ettiğinizi yazarsanız sizi de listemize ekleriz.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Selamlarrr bloglarinizin melike kaptan adiyla ve instagraminizin iki_kere_anne adiyla zaten severek takipcisiydim cekilisi giorunce katilmak istedim cunku dermokil cok denemek istedigim bir urun. İnstagram linki yazamiyirum telden girdigim icin ama iki_kere_anne adiyla paylasiyorum 😊
    Mail adresim de mlkptn@hotmail.com
    Sevgilerr opucukler 😘😘😘

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    GFC: Bedia Erkan (ikinizi de uzun zamandır takip ediyordum zaten :))
    Mail: bediaerkann@gmail.com
    instagram: @bediaerkann
    Paylaşım: https://instagram.com/p/ziCKlikjse/
    Bu arada sayfada uçan kalplere bayıldım. Bilgisayar oyunu gibi. Mouse ile üzerilerine gelmemek için kendimi zor tutuyorum aksi taktirde blogunuzdan ayrılamayacağım sanırım :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba inşallah bana çıkar. ..çok güzel bir set.dermokil cildimi yenilemişti kullandığım da.ınstegramda da takipteyim snyiyilmaz olarak..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba dermokil ürünlerinden kullandım çok memnun kaldım. İnşallah bu set bana çıkar. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim katıldım @blogkizsalseyler @@zeyuslove dermokil ürünlerini beğenerek kullanıyorum inşallah dermokil hediye seti bana nasip olsun çok istiyorum

      Sil
  10. Gfc Tunay KARBEYAZ mail adresim tunay27500@gmail.com instagram takipcinim ve paylaştı asli27500 adiyla

    YanıtlaSil
  11. gfc demet aydın
    instagram:karagul26
    desgal_26@hotmail.com
    https://instagram.com/p/zlg55vtpzk/?modal=true

    YanıtlaSil
  12. GFC, google + hesabımdan şevval özçoban adıyla takibe aldım..

    İnstagram da guzelliksirllari ismitle iki kullanıcıyıda takip edip, gönderiyi repostladım :)

    bol şaaans.. :)

    YanıtlaSil
  13. gfc:demet demet
    instagram:@beyaz_orkidem
    reis_grubu@hotmail.com
    https://instagram.com/p/zp7TXjQX_L/?modal=true

    YanıtlaSil
  14. gfc:ümitcan köroğlu
    instagram:@vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    https://instagram.com/p/zqKbovgEuv/?modal=true

    YanıtlaSil
  15. slm...ıkınızınde blog takıplerı yeliz özmuhacır bayır
    ınstagram yeliz_le adıyla sayfamda paylaştım
    cepten gırdıgım ıcın lınk atamadım
    maıl yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  16. gfc:döndü ilçin
    instagram:@dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    https://instagram.com/p/zs2HEpmp4W/?modal=true

    YanıtlaSil
  17. slm her iki bloğunda mehpare01 olarak izleyicisiyim
    ınstagramdan takip ediyorum
    https://instagram.com/p/zugVRCxAob/?modal=true

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  18. selaam :)

    gfc: kirpik kiz

    https://instagram.com/kirpikkiz/

    https://instagram.com/p/zzZMcRFvHO/?modal=true

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Tabii,hemen geliyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Iki bloguda nazli misilli olrak takip ediyorum
    Instagramda misillinazli olarak takipteyim iki sayfayida ve paylastim
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. selamlar bende takipteyim =)
    bana da beklerim desteklerinizi bekliyorum=)
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...