14 Mart 2015 Cumartesi

LOREAL SKİN PERFECTİON YÜZ KREMİ&YORGUNLUK KARŞI KAPATICI GÖZ KREMİ



Herkese merhaba! Bugün Gratis'ten yapmış olduğum cilt ve göz krem alışverişimi paylaşacağım.


Nıvea'nın salatalık özlü yüz kremi ve temizleyici jelini kullandım ancak çok fazla memnun kalmadım. O ikiliyi bitirince bunları almaya karar verdim.








 Bu resimdeki Loreal Skin Perfectin yüz kremi. 20-30 yaş skalasında olanlar için tasarlanmış. 


Ben dış tasarımını çok beğendim parlak ve çok hoş bir pembe kutusu var. Yere düşse de kırılmayacak cinsten kalın bir camı var.



Yapısı ne çok yoğun ne çok sıvı. Fotoğrafı çekerken elimde sabit kaldığını görebilirsiniz.

Rengi hafif pembeye kaçan ve hiç ağır olmayan bir kokusu var.

Fiyatı 23 tl.






Bir diğeri ise Loreal Skin Perfection Yorgunluk Karşıtı Kapatıcı.

Daha dinç,enerjik ve aydınlık göz çevresi vaad ediyor.








                       




Yapısı tam göz altı için. Ben kıvamını çok beğendim.


Oldukça kolay dağılıyor. Hatta keşke concealerların formu da bu şekilde olsa diye iç geçirdim:)

Fiyatı 27 tl.



Konya Kent Plaza Gratis'te çalışan sevgili Çiğdem, Meryem ve Gamze! Sizleri çok seviyorum, eğer siz de Konyadaysanız mutlaka kendileriyle tanışın derim:)

Sevgiler,öpüyorum!:)


16 yorum:

  1. Canıııım kremi emin ol çok çok beğeniceksin ben gerçekten çok sevmiştim kokusu yapısı her şeyi harika ama göz kremini merak ediyordum iyi ki hemen yazmışssın yazıyı. Canım benim önerilerinden fayladanlığım ilk çekilişime katılırsan çok mutlu edersin beni kocaman öpüyorum ayrıca da sana teşekkür ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki katılmaz mıyım duyurmaz mıyım herkeslere Derinciğim!:)
      Sen iyi dedin şu an çok mutlu oldum aldığıma:)
      Kocaman sevgiler Derinime!

      Sil
  2. Lorealın ürünlerini bende çok severek kullanıyorum şuan gündüz nemlendirici kremini kullanıyorum ve kokusu bir harika paylaşım için tskler.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Beyaz Meleğim bu benim ilk ürünüm ama çok sevindim sizin beğendiğinize Loreal'in ürünlerini. Umarım benim de yorumum bu yönde olur:)
      Sevgilerimle!:)

      Sil
    2. Merhaba bir sorum olacak size. Gözçevresi için olan ürünü aldım. Ancak tenim çok açık olduoundan mıdır bilmiyorum gözlerimin altı koyu sarı duruyor kremi iyi dağıtmama rağmen. Sizce ne yapabilirim verdiğim para boşa gitsin istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum.. Şimdiden teşekkürler

      Sil
  3. Denemek isterim,güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sena'm:)
      Teşekkür ederim,bu cevabı yazana kadar baya kullanma sürem oldu.
      Kesinlikle çok güzel bir ürün,,,
      Sevgilerimle:)

      Sil
  4. Merhaba bloğunu yeni keşfettim çok şirin bir bloğun var, o kremden çok memnun kalacaksın emin ol :D Çok güzel bir nemlendirici, diğer seriyi de çok merak ediyorum ben, özellikle de kapatıcısını ama göz altlarım aşırı mor.Tavsiye eder misin kapatıcısını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bakımlı Bayan'ım:) Öncelikle çok tesekkur ederim güzel Sözlerin için. Insanın emek verdiği bir konu hakkında olumlu Cümleler duyması çok mutlu ediyor..
      Dediğin gibi gerçekten çok memnunum nemlendiricisinden. Göz altı için kullandığım da mükemmel ancak;benim normal göz altlarım var bu Yüzden bana yeterli geliyor.
      Eğer koyu göz altlarına sahipsen ki öyle söylemişsin,yeterli gelmeyeceğinden eminim. Sadece ten rengi bir tabaka ile hafifçe örtüyor göz altlarını.
      Şöyle yapabiliriz: bu kremi hem Nemlendirici hem de az da olsa kapatıcı olarak uygularsın. Bu bir baz niteliği olur,üzerine de kapatıcını uygularsın. İşte o zaman kapatıcından çok daha memnun kalacağına eminim!:)
      Sevgilerimi gönderiyorum:)

      Sil
    2. Teşekkür ederiiiiim, dediğin gibi bakim yapması amaçlı olabilir indirim zamanı muhakkak alacağım. Sevgiyle kal

      Sil
    3. Rica ederim sevgili Bakımlı Bayan'ım;)

      Sil
  5. Kremden herkes memnun. :) Ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Gülşah'cığım:) Birçok kişi oldukça memnun.
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  6. göz kapatıcısı gerçekten iyi ve içinde vitamin olduğu için iyileştirici özelliği de var bende gerçekten çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
  7. göz kapatıcısı gerçekten iyi ve içinde vitamin olduğu için iyileştirici özelliği de var bende gerçekten çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim memnun kalmanıza:)
      Sevgilerimle!

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...