14 Mart 2015 Cumartesi

LİLAKUTU ALIŞVERİŞİM ORGANİK YÜZ&GÖZ KREMİ / AN ORGANİC FACE&EYE CREAM



Selam! Uzun zamandır kullandığım cilt dostlarımdan bahsetmenin zamanı geldi! Ben bir ürünün iyi gelip gelmediğini anlamak için en az bir ay kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Yazımı okuyup bir kişi bile ilham alacaksa, kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Önce kendim yeteri kadar kullandığıma kanaat getirip sonra yazıyorum. Peki ya bu ikili benden geçer not alabildi mi? Kesinlikle EVET!:)


Kahramanlarım Skin Blossom ikilisi.

Hi:) It's time to talk about my skin friends. I have been using for a long time about 3 months. I adore both of them!











 Ürünün kıvamı ne çok koyu ne çok sıvı.Tam kararında.

The product's structure is neither dark nor liquid.






 Dağıtılmış şekli.Yoğun gibi duruyor ancak; çabuk emiliyor ve mükemmel bir nem veriyor.


Applied form. It seems dark but it removes from skin very fastly and gives very good moustrizing.






Yüz kremi.Anti aging etkisi de var ancak bu baskın olan yönü değil,20 ve üstü yaşlar için gayet uygun.
Cildi ne yoruyor ne az geliyor.

Face cream.It has anti aging effect but it's not dominant factor. It's ok for 20 years and over.







Bu da aynı markanın göz kremi. İşte bu krem benim en sevdiklerimden! Bi insan gözünün etrafının su içtiğini hisseder mi? Abartısız söylüyorum hissediyorsunuz!

This one is the same mark's eye cream. This is my favorites. When you apply it around your eyes,your skin feels like drinking water!





Göz kremi arayışı içindeyseniz bu içeriği temiz kreme şans vermelisiniz!Satın almak için tık tık.
Diğer çekilişime katılmak için tık tık.
Sevgiler!:)

If you will buy a new one for eyes&face cream you can give a chance both of them.
Much kisses!:)

12 yorum:

  1. Gözlerin su içmesi hmmm enteresan :) O derece nemlendiriyor desene :)

    YanıtlaSil
  2. İçeriği de temiz daha ne olsun dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle gönlüm rahat,etkisi de güzel. Daha ne istenir ki!:)

      Sil
  3. Göz kremini merak ettim bak şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. Zeynepciiim malesef lilakutudan aldigim bi krem faciasi yasadim siteyi o kadar seviyorum ki sunus sekilleri ilgileri gercekten cok hos nonique avokadolu krem kullaniyordum biliyorsundur ama ikidir goz cevremi kizartti kabardi tekrar denedim yine ayni sey oldu bu kadar sevdigim bi urunle boyle bi sorun yasadim lilakutu da bana muadil urunlere bakabilirsiniz gibi bi mail atti senin goz kremi yorumunu gorunce bi kez daha yazini okumak kstedim kivami tam istedigim kivamda goz kreminin yine 15 ml bi urun mu? Bunun diger goz kremlerine gore cok cok tatli bi ambalaji var o yuzden bunu alicam sanirim sen ne dersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Derinciğim çok üzüldüm:( Bu durum iki şeyden kaynaklanıyor olabilir:
      1. Göz çevren çok hassas olabilir. Daha önce kullandığın göz kremlerinde böyle bir durumla karşılaşmış mıydın? Cevabın evetse muhtemelen bu yüzden çok daha dikkatli davranman gerekecek ona göre önerilerde bulunacağım. Bana bundan önce kullandığın göz kremini markasıyla yazar mısın canım?
      2. olarak satın aldığın göz kreminin içindeki bir etken maddeye karşı hassasiyet gelişmiş olabilir. Bu yüzden bundan önce bu duruma benzer bir durum yaşayıp yaşamadığını soruyorum canım.
      Cevabını bekliyorum ona göre ürün önereceğim fıstığım:)
      Öpüldün kocaman haberin olsun!:)

      Sil
    2. Hayir canim benim hic yasamadim malesef:( daha once yves rocherin tripple active eyes kremini ve lorealin kavanozdaki kremlerini kullandim goz kremi gecmisim bu kadar nonique markasinda da bugune kadar hic bi sorun yasamamistim birden bire olmaya basladi :( bilmiyorum goz cevremin cok hassas olup olmadigini sadece biraz daha kuru normale gore o yuzden ben yogun yapili senin tabirinle goz cevremin su ictigini hissetmeyi seviyorum:) nasil da dogru bi tabir bulmussun bu arada :)) boyle yani bu kadar bu sekilde bi sorun durduk yerde geldi basima :(

      Sil
    3. Derinciğim sanırım mevsim geçişine bağlı bir hassasiyet yaşıyorsun canım. O kremi kullanma ama atma da. Skin Blossom veya Idakew e geçebilirsin tatlım. Clinique All About Eyes ta çok güzel dermatolojik testten de geçmiş bir ürün. Bunları kullanıp herhangi bir iritasyon yaşamazsan bitirdiğinde yine elindeki kremi bi dene tatlım. Baktın yine aynı şey oluyor o zaman hiç kullanma.
      Umarım faydalı olabilmişimdir canım benim.
      Öpüyorum çok:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...