17 Mart 2015 Salı

UZMAN SEVCAN KORKMAZ İLE CLARİNS 3 UÇLU EYELİNER,RUJ VE FONDOTEN İNCELEMESİ!




Herkese merhaba. YDS sınavımdan dolayı oldukça yoğunum ve zamanım hızla akıp gidiyor. Bu yazıyı da resimler yüklenirken yazıyorum ki ancak yetiştirebileceğim. Sizleri çok özledim ve hemen ürünlerimizi incelemeye geçmek istiyorum!:)




 İlk olarak bu mükemmel eyelinerdan bahsetmek istiyorum. Eyeliner sürerken kimi zaman ince kimi zaman kalın kimi zaman ise bir türlü ayarlanamayan sert uçlu yada tüy gibi incecik uçlarla uğraşıp duruyoruz.




Şu ana kadar hiçbir markada denemediğim mükemmel rahatlık elimde duruyor. Bu ürünün ucu tam bir silikon yapıya sahip. Siz bastırdıkça çizginiz kalınlaşıyor,baskıyı azalttıkça inceliyor. Ürünü dağıtmak,bir tarafı kalın öbür tarafı ince sürmek,bulaştırmak! Bu dertlerin hiçbirisi kalmıyor. Tek kelimeyle bayıldım!








Gelelim bu muhteşem kendi adıyla "watermelon-karpuz" rengine.

 Çok muhteşem bir renk dudağınıza tek kat uyguladığınızda hafif bir pembelik veriyor,Siz uygulamayı arttırdıkça rengi belirginleşiyor.
Tam bir bahar rengi!

CLARINS JOLİ ROUGE BRİLLANT WATERMELON fiyat: 79 tl.




İkinci olarak,hassas bir cildimin olduğunu sanırım bilmeyen kalmadı. Saç ve cilt konusunda ürün seçimlerim herzaman oldukça titizlikle olur. 
Bu ürün de içerik olarak oldukça bitkisel.

Kıvamı yoğun,resim çekerken eğdiğimde bile akmadı gördüğünüz gibi.




Üründen çok az bir miktar aldığınızda tüm cildinize yetecek bir bitiş sağlıyor.

Çok güzel nemlendiriyor ve ciltte hiç ağırlık oluşturmuyor.









Uygulanmış hali bu şekilde. Homojen dağılımı ve cilde verdiği sağlıklı ışıltı çok güzel. Karma bir cilde sahibim, T bölgemde hafif yağlanma var yanaklarım normal. Cildim kızarmaya meyilli ve çok hassas. Bu fondoten gün içinde parlama yapmadı ve cildimde herhangi bir allerjik reaksiyona sebep olmadı.

CLARİNS FONDOTEN FİYAT: 135 tl





Unutmadan, Konya Kule Site'de Tekin Acar Mağazasında çalışan sevgili arkadaşım Sevcan Korkmaz'a bu ürünlerle beni tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum. Eğer siz de kullandığınız ürünlerde kalite ve temiz içeriği birlikte arıyorsanız Sevcanla mutlaka tanışın derim. Her alanda kendini yetiştirmiş,konusunda Uzman bir kişi. 

Hepinizi çok öpüyorum!
 
    Sevgilerimle:)

6 yorum:

  1. Ayyy o karpuz rengi sana nasil da yakisir:) canim benim sinava hazirlaniyoken bloguna hala zaman ayirman cok cok buyuk bi incelik ve fedakarlik cogu kisi yapmaz bunu ben bile en basitindrn vizelere calisiyorken asla bloga bakmiyorum bile hos pek calistigim da soylenemez:D ama suclu hissediyorum iste :( clarins urunlerini hic denemedim ama yuz temizleme urunlerini denemeyi dusunuyorum umarim bekledigim gibi guzel cikarlar seni kocaman opuyorum Zeynebiim!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinimmmm!!!!!
      Bi manada moral oluyor bana bloğumda yazı yazmak,sizlerle buluşmak..
      Clarins ürünleri içerik olarak içime sinen bi marka Derinciğim belki tester isteyip deneyebilirsin;)
      Kocamannnn öpüyorum seni!:)

      Sil
  2. güle güle kullan hepsini, cok güzel görünüyorlar, özellikle rujun rengi harikaymis! :) ve bloguna tiklayinca kalp "patliyorya" cok hos! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Viva Makyaj! Cok tesekkür ederim:)
      Kalplerle aramızda Kalsın ben de oynuyorum:)))
      Sevgiler;)

      Sil
  3. nice lipstick! I like this colour!

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...