24 Mart 2015 Salı

FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİ-MAKYAJ TEMİZLEME VE ASETONSUZ TIRNAK TEMİZLEYİCİLİ:)



 Merhaba!
Bu güzel ürünler için Fresh'n Soft'a teşekkür ediyor,hemen incelemelerine geçiyorum. Biraz geç oldu çünkü deneyip ona göre yorumlamak istedim.

Ve sizler için fiyatlarına da baktım onları da ekledim:)


Makyaj temizleyicisi olarak 2 adet yüz temizleme mendili geldi. Bu ürünlerden birincisi papatyalı ki çok hassas bir cilde sahibim,benim için çok güzel bir sürpriz oldu.
Papatyalı olan birçok ürün kullandım,memnun kaldım. Bu üründen de öyle cildimde herhangi olumsuz bir duruma neden olmadı.

Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili fiyat: 2,30 tl





 İkincisi ise bu aloe veralı olan makyaj temizleme mendili. Bu ürünü de denedim ve yüzümü sildikten sonra cildimde hoşuma giden bir nemlendirme sağladı.

Her ikisinde de kırışıklık giderici etki mevcut. Bu kısmı için birşey söylemem henüz çok erken:)

Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili fiyat: 2,30 tl







Peçetenin yapısı bu şekilde. Yumuşacık,yüzümü tahriş etmedi ve nasıl derler kalın,puf puf bir yapısı var.

Siz anladınız ne demek istediğimi:) 






 Ve bundan önceki postum yine bir asetonsuz tırnak temizleyicisi olan wynn üzerineydi,onun incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu ürünü tırnağımda Nude tonlarda bir ojeyi temizlemek için kullandım. Tırnaklarımı kurutmadı memnun kaldığımı söyleyebilirim.

Fresh'n Soft asetonsuz oje çıkarıcı fiyat: 3,25 tl.


Veeeee son olarak ta bu makyaj temizleme pedleri! Bu pedlere bayılıyorum(daha önce çok kullandım), içine çok fazla ürün almadan görevini yapıyor bu da kullandığınız makyaj temizleme ürünününzün ömrünün uzaması demek!

Fresh'n Soft makyaj temizleme pedi fiyat: 6,25 tl

Sevgilerimle!

7 yorum:

  1. Güle güle kullan Zeynepcim ben de bu ürünleri çok merak ediyorum sadece ıslak mendillerini kullandım en sevdiğim ıslak mendiller oldukları için niyeyse diğer ürünlerinin de iyi olabileceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Derin'im! Evet doğru düşünüyorsun ben beğendim açıkçası:)
      Hem uygun fiyatlı hem iyi sonuç veren ürünleri var daha ne olsun!
      Öpüyorummm!:)

      Sil
  2. Fresh'n Soft ürünlerini ben de çok beğeniyorum hatta birkaç gün önce makyaj temizleme mendilinin yazısını yazmıştım :) Güzel ürünler güle güle kullan teşekkürler paylaşım için tatlım. Öptüm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvvet ben de görmüştüm senin bloğun da canım,yazın çok bilgilendiriciydi yorum bırakmıştım hatta:)
      Teşekkür ederim sevgili Tubim!
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Oje temizleyiciyi açık renkler için kullanıyorum bende.Koyu renkler için epeyce yorucu oluyor.En sevdiğim ise pamukları sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan :) makyaj temizleme mendillerine bayılırım çok pratik :)

    blogda yeni stil ve gezi postlarım var beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzeller bloğunu takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...