29 Mart 2015 Pazar

ORGANİK YÜZ BAKIM SERİM-LOGONA PUR SERİSİ




Merhaba!

Giderek kimyasallarla boğulduğumuz dünyamızda,sizlere temiz içerikli bir bakım sunmak istedim.

Bu seri LOGONA markasına ait ürünlerden oluşan, lilakutu dan almış olduğum kendi oluşturduğum bir seri.

Hadi inceleyelim!

 Öncelikle cilt temizleyici ile başlıyoruz. Logona Pur serisi, hassas, allerjik ciltler için kokusuz bir temizleme sütü.

Ürün akışkan kıvamda ve süt renginde. Cildinize ince bir tabaka halinde sürüyorsunuz, 3 dakika kadar bekletip su veya ıslak bir pamuk yardımı ile temizliyorsunuz.

LOGONA HASSAS&ALERJİK CİLTLER İÇİN TEMİZLEME SÜTÜ FİYAT: 55 tl


 İkinci aşamamız tonikleme kısmı. Bu tonik yaban gülü ve aloe vera özlerinden oluşuyor.

Eğer hassas ciltliyseniz mutlaka deneyin,hem çok güzel bir ışıltı veriyor canlandırıyor hem de kızarıklık ve benzeri görüntüyü nötrlüyor.
 Kapağı,şişesi ve başlığı kaliteli. Ben toniklerde fısfıstan yanayım. Böylece her yere eşit bir şekilde dağıldığını hissedebiliyorum.

Cildime sıktıktan 1 dakika sonra makyaj pedime 2-3 fıs sıkıyorum. Onunla yüzümün üzerinden tekrar geçiyorum. Böylece cildim toniği iyice içine çekmiş oluyor.

LOGONA GÜL VE ALOE ÖZLÜ TONİK: 51,25 tl
Tonik işlemimin ardından sıra nemlendiricide. Bu nemlendiricinin içinde paraben,sentetik koku,koruyucu madde bulunmuyor. İçinde organik birçok yağ bulunduruyor. Hassas ciltler için muhteşem bir ürün.

Ufak bir miktarı yeterli oluyor.


LOGONA PUR NEMLENDİRİCİ KREM FİYAT: 76 tl.




Logona markası, 35 yıllık geçmişe sahip bir Alman markası. İçerik bakımından oldukça temiz ve kendi oluşturduğum bu seri hassas,yağlıya dönük karma ciltler için bir mucize değerinde!

Ve en önemlisi bu markanın HAYVANLAR ÜZERİNDE DENEY YAPMIYOR olması. Bu özelliği ve organik olması sayesinde güvenle kullanabileceğimiz bir marka.

Ürünü incelemek ve/veya satın almak isterseniz lütfen buraya tıklayın:)

Sevgilerimle!

3 yorum:

  1. Güle güle kullan, hiç denemedim daha önce bu markayı. Detaylı yorumların gelecek mi?

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, hiç denemedim daha önce bu markayı. Detaylı yorumların gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sihirli Mavi aslında detaylandirmaya çalıştım ama seni kırmayıp yeni bir post hazırlayacağım senin için.
      Öpüyorum çok!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...