4 Nisan 2015 Cumartesi

BİTENLER KLUBÜ& ORGANİK-VEGAN-BİTKİSEL ŞAMPUANLARIM ORGANİX-HAİR CARE(HC)-CYRENE-SKİN BLOSSOM


Herkese merhaba!
Bugün sizlere bitirmiş olduğum şampuanlarımdan bahsedeceğim. Saçlarım ve cildim için ürünler seçerken oldukça hassas davranıyorum ve araştırıyorum.
En sevdiğim ve defalarca bitirdiğim en sonda sizi bekliyor:)
Hadi başlayalım!

CYRENE KERATİN&COLLAGEN


CYRENE KERATİN KOLLAGEN ŞAMPUAN:
*SLS,SÜLFAT,PARABEN,TUZ bulunmuyor. 
*VEGAN bir şampuan yani hayvanlar üzerinde denenmemiş.
*pH'SI 5.5.
  • Yorumum: Benim saçlarım boyalı ve kuru bir yapıya sahip,saç tellerim orta kalınlıkta. Bu şampuanın köpürmesi,temizlemesi ve durulanması,saçtan arınması gayet kolay. Saçlarınız kuruduktan sonra inanılmaz güzel parlıyor.
  • Saç kremi de aynı şekilde ben çok memnun kaldım, yumuşatması ve verdiği nem çok iyi.
  • Kesinlikle tekrar ALIRIM!:)
CYRENE KERATİN&COLLAGEN: 26,90 TL
CYRENE SAÇ KREMİ: 21 TL

ORGANIX MOROCCAN ARGAN OİL 



ORGANIX MOROCCAN ARGAN OİL ŞAMPUAN:
*SÜLFAT,FOSFAT,PARABEN içermiyor.
*UV ışınlara karşı koruyucu,Omega3 ve Omega9 yağ asitleri sayesinde saç köklerini güçlendiriyor.
*Hergün kullanıma uygun.
  • Yorumum: Bu şampuanın köpürmesi,saça verdiği nem gayet güzel.
  • Ben mevsim geçişine bağlı olarak saçlarımın döküldüğü bir dönemde almıştım. Bunun üzerinden yorumlayacağım.
  • Dökülmemi hiçbir şekilde önlemedi ancak kullanıp memnun kalan çok sayıda insan var.
  • Bir daha ALMAM!:(
ORGANIX MOROCCON ARGAN OİL: 30,40
HAİR CARE HC ŞAMPUAN


HC ŞAMPUAN SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN

*SLES,PARABEN,SLS,FORMALDEHİT içermiyor.
*İçerisinde Shea Butter,Keratin,Biyotin,Aminoasit,Vitamin ve Mineraller bulunuyor.
*Düzenli kullanım gerektiriyor.
  • Yorumum: Bu şampuanın kıvamını çok sevdim. Ellerinizin arasından akıp gitmiyor. Köpürmesi,saça verdiği parlaklık gayet güzel.
  • Saç dökülmesi konusunda diğer kullandığım şampuanlara oranla bir artma veya eksilme görmedim.
  • Bu ürünü değil ancak burada bahsettiğim HC COMPEX saç bakım yağını kesinlikle ALIRIM!:)
HAİR CARE HC: 30,80 TL

SKİN BLOSSOM


SKİN BLOSSOM TÜM SAÇ TİPLERİ İÇİN

*SLS,ALS,SLES,PHYLATES,GLYCOL,,PARABEN,PHENOXYETHANOL,DMDM,SİLİKON,RENKLENDİRİCİ,PARFÜM,TEAPETROKİMYASAL,UREA,DEA gibi zararlı maddeleri içermiyor.
*İçeriğinde saç onarıcı olarak Rosemary,nemlendirici olarak Palmarosa,ışıltı için Citrus Bergamot bulunuyor.
  • Yorumum: Bu şampuan benim ömrüm boyunca kullandığım en mükemmel şampuan. Kaç kutu bitirdim ve bitireceğim bilmiyorum.
  • Saç dökülmesine kesinlikle iyi gelen bir ürün.
  • Saçlarıma verdiği ışıltı mükemmel en çok ta bu özelliğini seviyorum. 
  • Şaçlara inanılmaz nem veriyor, bunu ağırlaştırmadan yapıyor.
  • Bittikçe yenisini ALIRDIM,ALIRIM,ALACAĞIM!:)
SKİN BLOSSOM: 52.50 TL

Hepinizi çok öpüyorum.
SEVGİLERİMLE!





8 yorum:

  1. Skin Blossom'u çok merak ettim sen yazınca...
    Cyrene şampuandan hiç memnun kalamadım ben ne yazık ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sihirli Mavi sen hangisini kullanmıştın acaba? Keratin Collagen mi?

      Sil
  2. Benim gibi sürekli şampuan deneyen insanlar için süper faydalı bir yazı olmuş teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğendiğine çok sevindim!
      Öpüyorum kocaman:)

      Sil
  3. Yazıların üzerinde uçan kalpler çok dikkat dağıtıyor canım, yazı okunmuyor bu yüzden balonları patlatsak bile. Bilgine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmmen kaldırdım Kokoş Hatun'um. Benim bloğuma gelmişsin okumuşsun o güzel gözlerin tekrar yorulsun istemem kaldırdım:)
      Öpüyorum kocaman!

      Sil
  4. Skin Blossom u çok merak ettim ara ara saç dökülme sorunu yaşıyorum bi türlü uygun şampuan bulamamıştım bu yazı iyi oldu çok teşekkürler emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Selen çok teşekkür ederim güzel yorumun için...
      Sevgilerimle:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...