10 Nisan 2015 Cuma

SEPHORA'DAN 149 TL DEĞERİNDEKİ PALET SİZLERE HEDİYE!(KAPANDI)

          Kazanan makeup_bynz oldu.İnstagramdan bakabilirsiniz,sevgilerimle!


Herkese merhaba! Sephora'dan almış olduğum bu muhteşem makyaj paletini, instagramda 500 takipçiye ulaşma mutluluğuma teşekkür için takipçilerimden birine hediye etmek istedim.



Paletimize bakalım:)



Palette tam 36 farklı renk bulunuyor. Doğal makyajdan en çarpıcı makyaj sevenlere kadar tüm stillere hitap eden bir palet.
Vanilya Club'ın dergisini aynanın önüne koymak durumunda kaldım,aynanın sizleri rahatsız etmesini istemedim.



 Sıra geldi parlatıcı ve ruj kısmına:




Evet. Sizlere olan hediyem bu şekilde
Katılım için şartım çok basit:
  • Bloğumu ve instagramımı takibe almanız. İnstagram hesabım için  sağ tarafta instagram kutucuğu bulabilirsiniz (instagram adım: zeyuslove).
  • Çekilişimi herzamanki gibi, isimlerinizi kağıda yazıp kurra çekerek annem ile gerçekleştireceğiz.
  • Çekilişim 23 Nisan'da son bulup, akşamında açıklanacaktır.
  • Çekiliş hesapları katılamaz,bir önceki çekilişimden isimleri tek tek tuttum,lütfen katılmayın.(instagram ve blog)
  • Kargo ücreti bana ait.
  • Beni destekleyen herkese teşekkür ediyorum..
SEVGİLERİMLE!



48 yorum:

  1. harikasın zeynepçim .. hemen takibe alıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa :)
    gfc : aysegullnill
    https://instagram.com/ausegl/
    takipteyim
    mail adresim: koltukkanepe_60@hotmail.com
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    çok güzel bi hediye düşünmüşsünüz teşekkürler
    gfc:nazli misilli
    instagram:misillinazli
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ben şahsen çekiliş hesabı olduğum için katılmıyorum. Kazanacak arkadaşa tebrikler. Biz insana insan oldukları için hediye veren çekilişlere katılıyoruz zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,biz de insana insan gibi davranan,çekilişten sonra takibi bırakmayan "insanlar" için yapıyoruz bu çekilişleri. Blogger olmak kolay değil,blogger arkadaşlarım bilirler.
      Anlayışınız için teşekkürler.
      Saygılarımla.

      Sil
    2. ben çekilişten sonra takibinizi bırakmadım. bakarsanız oldukça eski takipçilerinizden biriyim. yazılarınızı da takip ederim. ben sadece ne hissettiğimi belirtmek istedim. sen siyahsın , sen beyazsın, sen kadınsın, sen erkeksin, sen şu kadar çekilişe katılmışsın , ne yazıkki bu şekilde ayrımlar toplumun her yerinde, hayatın bir gerçeği oldu... bu şekilde ayrım yapmanız çok can yakıcı...

      Sil
  5. Merhaba
    Sizi bayağı süredir takip ediyorum. Umarım daha nice 500'ler görürsünüz :)
    GFC: Bedia Erkan
    MAİL: bediaerkann@gmail.com
    instagram: @bediaerkann
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel bir hediye inşallah bana çıkar
    GFC: Kızsal Şeyler
    Instagram: @blogkizsalseyler ile takipteyim ve https://instagram.com/p/0u-Ax0uwLj linki ile instagramda duyurdum :)

    YanıtlaSil
  7. Canim Zeynebim senin guzel cekilisine katilmadan durur muyum hic :)
    Kesinlikle cekilis hesaplari hakkinda cok haklisin bunun icin ayriyetten bi de blog acanlar var ona iyice sinirleniyorum.
    Telefon numarami zaten biliyosun ama mail adresimi yine bi yazmis olayim: drnckr08@gmail.com
    https://plus.google.com/104227335010293360836/posts/3V1U49GTngu
    Bu da google duyurum daha cok sosyal medya hesabim olsaydi hepsiden bas bas duyururdum! Kocaman opuyorum seni !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinimmmmm canım!
      Sansın bol olsun güzelliğim benim!
      Kocaman öpüyorummm:)

      Sil
  8. Ayy cok güzel bişi buu bayildimm :))
    Gfc Selen Sönmez instagram @sonmezselen olarak takipteyim
    Mail adresim sonmezselen88@gmail.com
    Herkese bol şans ama en çok da bana ;))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    instagramda sevtapseyda olarak takipteyim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  10. Şansımı denemeden edemedim :))
    Blog ve instagramdan takipteyim zaten , ismim Buralı Olmayan
    buraliolmayanlarlokali@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Inşallah sephora aşığı olarak kazanirim tatlim:)
    Gfc:Senem Dere
    Instagram:beautifulsenemblog
    Seni her zaman takipteyim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    gfc Elif Ekici
    instagram @eiffelif paylastim
    cancer_elif_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Slm gfc yeliz özmuhacır bayır instagram yeliz_le
    Mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba adaşım :) instagram kullanmıyorum ama katıldım ve blogunu izlemeye aldım. Gfc zeynep topcu hotmail zeyneptopcu96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Allahım bu ne güzel bir palet, o kadar çok ihtiyacım var ki anlatamam, umarım bana çıkar bu sefer ;) Blogtan da instagramdan da takipteydim zaten tatlıcım...
    gfc: Tuğba Nohutlu
    tugba.nohutlu@gmail.com
    instagram: https://instagram.com/suslu.kokona/

    YanıtlaSil
  17. Merhaba zeynep blogda ve instagramda aktif olarak takipcinim :) GFC Melike Nur Çabuk instagram melikenin_rehberi cekilisini duyurdum https://instagram.com/p/05ZsqHtHjV/
    mcabukk@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba gfc:özge sarı instagram:book.beauty.life olarak takipcinizim :) instagramda çekilişi paylaştım linki: https://instagram.com/p/0xt0L1t_Ny/
    mail adresim: daydreamer-09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Selam gaye Semiz
    Gaye1962@hotmail.com
    Aktif olarak takipçinizim Şartları gerçekleştirdim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba... Gfc: raphael camael. İnstagram takip sanemcik34
    sanem.gurocak@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    gfc: ecefobi
    instagram: ecefobi
    ecefobi@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba
    Gfc esin ünal
    İnstagram esoz123
    Mail eesinunal@gmail.com
    İnş benim olur ;)

    YanıtlaSil
  23. canım benim bende katıldım :)
    GFC: Senem Dere
    Instagram:Beautifulsenemblog
    beautifulsenem@gmail.com :)♥♥

    YanıtlaSil
  24. Gfc ve g+ suzan cavusoglu instagram suzan cavusoglu.3 email: suzan_cavusoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir çekiliş planlamışsın canım :)
    Gfc: Ceyhun Saray
    Instagram kullanıcı adım: ceymakeup
    Ben de hemşirelik okuyorum Uludağda ve ben de yüksek lisans yapıp akademisyen olmak istiyorum kadın doğum alanında Rabbim inşallah senin gibi bana da nasip eder sevgiler :)

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Ceyhun'cuğum Allah hepimizin emeklerinin karşılığını en güzeliyle versin...
    Sevgiler ve başarılar, bol şans;)

    YanıtlaSil
  27. Gfc:Elif B
    instagram:yasimcocukk

    YanıtlaSil
  28. Instagram ichbinbirsen mail : birsen.guraslan93@gmail.com herkese bol sans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gfc Birsen Güraslan bloguda takipteyim canim onu yazmayi unutmusum :)

      Sil
  29. Gfc: Sümeyye N. Oral
    İnst: ojeasigi
    Hadi inşallah diyorum, sevgileerr😍😍😍

    YanıtlaSil
  30. Bloğu ayşe köse olarak izliyorum
    İnstagramda koseayse6 olarak takipteyim ve çekilişi duyurdum
    Mailim koseayse6@gmail.com
    Çok güzel bir hediye 🎁 😊

    YanıtlaSil
  31. @buyukbedenmodaa dan katıldım çekilişe harikasın😊

    YanıtlaSil
  32. merhaba ,
    gfc:büşra çakır
    instagram:https://instagram.com/busra_dmdk/
    busra.dmdk@gmail.com
    çok istediğim bir palet :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    Gfc kamuran keskin takipteyim :)))
    kmrozg@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. bendeee geldim zeyneppppcimmm=)))
    blogunu ve gfc den takipteyim zaten
    kaçırmadım dimi?
    google+ https://plus.google.com/u/0/115878582853584112560/posts
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr
    yesimcayiroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. ınstgram hesabım yok malesef cnm =( 29 nisanda doğum günüm var he

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...