11 Nisan 2015 Cumartesi

LOREAL PARİS GLAM BRONZE-UYGULAMA FIRÇAM


Merhaba!
Bugün konuğum Loreal Paris Glam Bronze.
Hadi inceleyelim:)







Bendeki 04 numarası. Genel olarak kabını beğendim.

Normal,çıtçıtlı açılan bir kapağı var. Altında bir tane uygulama fırçası mevcut.






Elime uygulanmış hali bu şekilde.

Çok hafif bir bronz renk. 

Benefit Hoola kullanmış biri olarak hiiiiiç kıyaslamadan açık ara Loreal Glam Bronz'u öneririm.

Loreal Paris Glam Bronze: 40 tl


Peki ben hangi fırça ile uyguluyorum?

Tabii ki Real Techniques kontür fırçası ile:)


Elmacık kemiğimin altından çok hafif bir sınır çizip yukarı doğru süpürme hareketi ile uyguluyorum.

Bazen sadece tek başına allık şeklinde uyguluyorum ve çok ama  çok güzel bir bronzluk sağlıyor. 




 Real Techniques kontür fırçasının yapısı bu şekilde.

Hafif oval bir fırça, ucuna doğru sivrileşiyor.

Kontürünüzü uygulamak ve dağıtmak bu fırça ile oldukça kolay.




Real Techniques fırçanın kılları sık ve yumuşak.


Cildinizi tahriş etmeyen bir fırça arıyorsanız bu fırçaya bir şans verin derim:)



Real Techniques Kontür Fırça: 25 tl











Hepinize sevgilerimi sunuyorum:)
Görüşmek üzere!

5 yorum:

  1. Ojelerine bakmaktan yaziyi zor okudum cok guzeller!!! Ne acaba markasi adi Zeynepcim aa cok sevindim hooladan iyiyse benim de akl takilmisti bu bronzera ama gorduklerim sanki turuncumsuydu hep ondan elim gitmemisti seninki hic oyle degil:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa bi de minlendin canim benim haberin olsun! Opuyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
  3. Bakıyorum hemen sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Bana da beklerim :)

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...