1 Mayıs 2015 Cuma

Loreal nude CC krem/antiredness

Herkese merhaba!
Bugün ki konum loreal nude cc krem hakkında.
Hadi başlayalım.


antiredness,yeşil ton,loreal,cc,krem

Loreal nude cc krem kendi içinde 3 kategoriye ayrılıyor.

  • Mor renk: Soluk cilt karşıtı,renk eşitleyici
  • Somon renk: Dinlenmiş bir cilt
  • Yeşil renk: Kızarıklık karşıtı



 
loreal,yeşil,kızarık.nötrleme

Loreal nude cc krem ürünün ucu bu şekilde oldukça ince.
Bu sayede istediğiniz miktarı kolaylıkla alabiliyorsunuz.

yeşil,nötr,kızarıklık,CC,krem,loreal

Bendeki yeşil olan yani kızarıklıklar için.
Yeşilin kırmızı üstüne geldiği zaman nötrlemesinden ilham alınmış sanırım.
Elime bir miktar aldım.


Biraz dağıttım.
Yeşil rengin içinde çooook minik kahverengi partiküller var.
Bunlar siz elinizle veya fırçanızla uygulama yapmaya başladığınızda açılmaya başlıyor.
Veeee...


Ortaya bu sonuç çıkıyor.
Yeşil renkten eser yok.
Cildinizle tamamen eşit bir tonla bitiyor.


Avantaj:
  • Ürünün ucu çok güzel,ne az nede fazla tam isteğe göre ayarlanabiliyor.
  • Yapısı güzel,yumuşacık.
  • Dağılımı ve uygulaması oldukça rahat.
  • El ile de güzelce uygulanabiliyor.
Dezavantaj:
  • Benim cildimle bütünleştiğinde olduğumdan daha sarı bir sonuç verdi.
Loreal nude cc krem fiyat: 30tl











6 yorum:

  1. Almaya karar verdim ama tester yokmuş. Denemeden almadığım iyi olmuş sarı duruyomuş baksana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı rugan ayakkabım bende bu şekilde bi sonuç verdi belki sende farklı olabilir. Ama ben açık buğdayım yani bembeyaz olsam neyse ona rağmen sarı geldi bana. Yine de testerla mutlaka bak canım.
      Yorumun için teşekkür ederim bebeğim:)
      Öpüyorum!

      Sil
  2. Merhaba :) Ben hep bb krem kullanıyorum nedendir bilinmez cc kremlere bir ön yargım var aydınlattığın için teşekkürler :) Bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :)7

    ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana!..
      Hemen geliyorum sevgiler:)

      Sil
  3. bayıldım bu ürüne, denesek iyi olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son deneyimlerime göre fondoten öncesi çok başarılı bir ürün:)
      Sevgilerimle!

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...