11 Mayıs 2015 Pazartesi

İpelina'dan güzel bir paket


Merhaba!
İpelina güzel bir paket yollamış bakalım mı?





Paketin içi oldukça doluydu ve kullanışlı ürünler vardı.


Bu ürün kocaman bir pamuk. Ve kullanımı güzel cildi rahatsız etmiyor.


İpelina oje temizleme pedi. Açık renk ojelerde oldukça güzel ve başarılı bir ürün.


Aslında yukardaki ve bu ürün ikisi de oje temizleme pedi olarak geçiyor.
Formülasyonları aynı,kullanımları rahat.

İpelina makyaj düzeltme pamuğu,sürdüğünüz eyelinerın taşması veya rimelinizin bulaşması durumunda kullanılıyor.
Bir makyaj düzeltme pamuğundan beklenen temizleme işlevini yumuşak bir biçimde yerine getiriyor:)


Veee.. Yine en sevdiğim ürün sonda tabii ki:)
Bu ipelina makyaj temizleme pedlerine tek kelimeyle bayıldım.
Ciddi manada büyüklük ve yumuşaklık konusunda üstüne yok diyebilirim.
Benim için tüm makyaj pedlerini solladı.
Kesinlikle tekrar tekrar alınacak.


Bu sıralar taşınıyoruz ve internete girmem çoook ama çok zor oluyor.Zira bu internet nakil işlemleri ne yazık ki çok sıkıcı ve yorucu biliyorsunuz..Bu yüzden bloğumu çok özlüyorum ve vakit buldukça yazmaya çalışıyorum.En kısa sürede yeniden internetime kavuşmak ve bloğumla ilgilenebilmek istiyorum.

Hepinize sevgilerimi sunuyorum!

5 yorum:

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...