14 Mayıs 2015 Perşembe

Yves Rocher memnun kaldığım ve tekrar aldığım ürünler

Merhaba!
Yves Rocher'dan almış olduğum ürünlere bakalım mı?





Bugün sizlere tanıtacağım ürünler Yves Rocher'dan sürekli alıp memnun kaldığım ürünler olacak.
Sizlerin de fikir edinmesi açısından güzel bir yazı olacağını umuyorum.


 Yves Rocher Lavantalı Ayak Kremi

Bu kremi çok severek kullanıyorum.Herşeyden önce mükemmel bir kokusu var.
Ayağıma uygulayıp üzerine çoraplarımı giyiyorum 1 saat bekletiyorum.
Sonuç: yumuşacık ve mis gibi kokan pamuk ayaklar!

 Yves Rocher El Peelingi

Organik arnika içeren bu peeling yatıştırıcı ve koruyucu özelliğe sahip.
Fındık tanesi kadar her iki elinize alıp uyguluyorsunuz.
Peeling tanecikleri ne büyük ne de küçük tam yerinde.
Tırnak etlerime ve elime uyguluyorum,ılık suyla duruluyorum.

Yves Rocher kuru saçlar için besleyici ve onarıcı durulanmayan bakım

Saç uçlarınıza kullanabileceğiniz bir balm.
İşlevini gayet güzel yerine getiriyor.
Nemli saç uçlarınıza fındık büyüklüğünde uygulamanız yeterli.

Yves Rocher roll on

 Biliyoruz ki artık roll onların içindeki birçok zararlı maddenin farkedilmesiyle beraber çok daha temiz içerikli ürünler çıkmaya başladı.
Bu ürün de onlardan bir tanesi.
Lavanta kokuyor ve tüm gün sizinle beraber kalıyor.
Yapış yapış his bırakmaması,temiz içeriği ve terletmemesi güzel.



Hepinize sevgilerimi sunuyorum..
Görüşmek üzere!

6 yorum:

  1. Roll -on almayı düşünüyordum bu kez tercihim Yves Rocher'den olacak tavsiyelerin için teşekkürler tatlım öptümmm :* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım! Umarım sen de memnun kalırsın senin fikirlerin benim için çok önemli.
      Çok öpüyorum!
      Sevgilerimle:)

      Sil
  2. Makyaj malzemeleri almakta cok.tedirgin oluyorum bazen siz güvenilir.dedikçe mutlu oluyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok mutlu etti,ben teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  3. duş jelleri de çok güzel

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...