8 Haziran 2015 Pazartesi

M.A.C Face and Body Fondoten& M.A.C 187 Fırça

Merhaba!
Bugün sizlere favori fondotenimden bahsedeceğim.
Keyifli okumalar:)

mac face and body,fondoten,mac fırça

M.A.C Face&Body deneyimleyebileceğiniz en ince yapılı fondotenlerden. İnce yapısına rağmen suya dayanıklı,tüm yüz ve vücutta kullanılabilecek bir fondoten.


M.A.C Face&Body'nin şişesinin ucu bu şekilde. Bu sayede dilediğiniz kadar fondoteni alabiliyor hem fazla ürün almaktan kaçınıyorsunuz hem de hijyenik açıdan oldukça iyi.

Nasıl uygulamalıyım?

M.A.C 187 FIRÇA


M.A.C 187 numaralı fırça bu fondoten için ideal fırçalardan biri. Uygulama olarak;


Önce elinizin üzerine kullanacağınız kadar fondoteni alın.


Fırçanın ucuna BASTIRMADAN ufak hareketlerle fondoteni yükleyin.


Burada da göründüğü gibi fondoten fırçamın ucunda. Dolayısıyla hem ürün israf olmamış oluyor hem de ürünü uygularken bastırmadığım için çok daha pürüzsüz bir uygulama yapmış oluyorum.


Ve muhteşem sonuç.. Teninizle uyumlu bir M.A.C Face and Body fondotenin yüzünüzde harikalar yaratıyor..

Kimler kullanabilir?


  • Kuru ciltlilerin çok seveceği bir ürün. Nemlendirme gücü yüksek ve parlak bir bitişi var. Yüzünüzü oldukça sağlıklı ve canlı gösteriyor.
  • Karma ciltlerin (benim cilt tipim) yine çok sevecekleri bir ürün. Ben sabah uyguladığımda ancak akşama doğru hafif bir parlama ile karşılaşıyorum pudrayla çok hafif geçmeniz yeterli.
  • Yağlı ciltliler için pudra ile beraber önerebilirim.





M.A.C Face&Body 120 ml fiyat: 105 tl
M.A.C Face&Body 50 ml fiyat: 79 tl

Sevgilerimle!







8 yorum:

  1. bu sıra çok okudum bu ürünü artık almak farz oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Face and Body en merak ettiğim fondotenlerden şu ara en kısa zamanda elimdeki bitince deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Aynen aslıhancığım ben de öyle biliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de almayi çok istiyorum ancak yakınımda hiç Mac olmadığı için bir türlü renk seçimine karar veremiyorum! Zira uzun araştırmalarım sonucu pro longwear kapatıcı almıştım tam cilt rengimle aynı rengi seçtim diye sevinirken bir baktım ürünün rengi koyulasiyor sürdükten sonra. Fotoğraflar da ne güzel yeşil yeşil içim açıldı emeğine sağlık : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o sıkıntı bende de olmuştu sevgili bakımlı bayan:( Hem de fondöteninde bildiğin koyulaşmıştı çok şaşırmıştım. Ama artık akıllandım,uygulatıyorum mağazadan çıkıp işlerimi halledip, gezip sonra tekrar gidip karar veriyorum ciltteki duruşuna.
      Fotoğraf yorumun için çok ama çok teşekkür ederim!
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...