17 Haziran 2015 Çarşamba

Mucizevi Fondoten-Lancome Cushion


Merhaba!
Bugün sizlere elimden düşürmediğim bir fondotenden bahsedeceğim.
Keyifli okumalar!:)

LANCOME CUSHİON


lancome,fondoten,cushion


Lancome Cushion'un dış görünüşünden başlayalım.


Üst tarafında metal kapağı var oldukça dayanıklı yapıda. Açtığınız zaman bu şekilde üst tarafta süngeri bulunuyor. Süngerinde Lancome yazan yer tutma yeri olarak tasarlanmış. Uygulama kolaylığı açısından çok kullanışlı.

fondoten,cushion,lancome cushion

Süngeri alıp alttaki kapağı kaldırdığınız zaman, kapak sola açılıyor ve asıl fondotenin bulunduğu bölmeye ulaşıyorsunuz. Üzerinde Lancome'un deseniyle sizi karşılıyor.
Açtığınızda ise;


Bu görünüme kavuşuyor. Üstte bulunan süngeri buraya bastırarak istediğiniz kadar fondoteni alabiliyorsunuz.

Kimler kullanabilir?
  • Yüzünde çok fazla leke olmayan ciltler için çok uygun. Mükemmel bir sonuç veriyor. Mucizevi ürün diyeceksem eğer bu ürüne derim kesinlikle!
  • Yüzünde matlık/cansızlık problemi yaşayanlar için biçilmiş kaftan.
  • Gözenekli ciltler için neredeyse bazsız, gözenekleri silen bir ürün.
  • Cilt tonu eşitsizliği yaşayanlar için arttırılabilir renk uygulaması sayesinde güzel bir eşitleme sunuyor.
  • BB kremden bir tık daha kapatıcı bu yüzden yüksek kapatıcılık beklemeyin
  • Günlük olarak cildinizi yormadan, eşit tonda bir yüze sahip olmak ve bir bronzer bir rujla çıkmak istiyorsanız tam size göre!
Eğer siz de benim gibi doğal, cildi yormadan yapılan hafif makyajlardan hoşlanıyorsanız
Lancome Cushion 'u deneyin derim.

Sevgilerimle..



12 yorum:

  1. Face and Body istiyordum ancak bu güzel yazını okuyunca aklım bu fondotene kaydı :D Bu arada "Utanirim sana gel demeye ben çağırmasam ama sen yine de gelsen" :D Şaka bir yana, bloğunu uzun zamandır severek takip ediyorum bana da beklerim! Sevgileer.

    http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı bayanım ikisi arasında kaldıysan bunu dene çünkü MAC biraz daha parlak bitişli ve yapış yapış his bırakıyor hafiften. Bu çok daha doğal:)
      Sevgilerimle!

      Sil
  2. I just really feel like you know so substantially and know how to make people listen to what Cleanse FX you have to say. This blog is just as well cool to become missed.http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,hemen geliyorum!
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. urun cok guzelmis. lancome sevdigim bir markadir ve siz de ck guzel aciklamissiniz.

    kesiftagi etkinliginde instagramda takiplesmeye baslamistik. Bilgisayarima ancak kavustum ve blogunuzu da takibe aldim #330. siz de benimblogumu takibe alirsaniz cok sevinirim :)
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :)
    Merak ettiğim bir üründü inceleme için teşekkürler.
    Blogunuzu bir keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Doğallık, gözenek silmek, hafif... Tam bana göreymiş :)

    YanıtlaSil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...