28 Temmuz 2015 Salı

Yves Rocher 6 in 1 BB krem incelemesi

 
Herkese merhaba!
Bugün Yves Rocher BB kremle karşınızdayım!
Keyifli okumalar..
 
 
Yves Rocher bildiğiniz gibi içerik açısından önemli bir marka.
6 etkili bu BB kremin vaad ettikleri oldukça fazla.
Bakalım bende gerçekleşmiş mi?

 
Şişe tasarımı ve ucunun asarımı oldukça güzel.
Ürünü dilediğiniz miktarda alabiliyor,uygulayabiliyorsunuz.
Ülkemizde sadece MEDİUM rengi mevcut.
Ancak Fransa'da üç rengi de mevcut.

 
Üründen bir miktar alıyorum ve uygulamaya başlıyorum.
Yapısı oldukça ince ve el ile dağıtması oldukça kolay.
Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söyledi Aslıhan hanım.



Dağıttığınızda önce hafif nemli bir bitiş bırakıyor.
Bu ürün daha çok bir kremin içine renk eklenmiş gibi.
Kapatıcılığı ortadan aza doğru.
Yüzünüz çok problemliyse pek size göre değil,kapatmayacaktır.
Çok az bir şekilde dengeliyor yüzdeki kızarıklık ve lekeleri.
 


Yüzüm oldukça hassas,herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.
 


Yves Rocher BB Kremin artıları:
  • Yapısı oldukça ince.
  • Dağıtması kolay.
  • El ile uygulanabiliyor,sonucu gayet güzel.
  • Cildiniz extra nemlendiriciye ihtiyaç duymuyor.
Yves Rocher BB Kremin eksileri:
  • Tek eksisi kapatıcılığının oldukça az olması. Günlük makyajda genelde BB, CC krem veya MAC Face&Body gibi kapatıcılığı orta olan ürünler tercih etmeme rağmen bu ürün bende sınıfta kaldı:(
Hepinizi çok öpüyorum!
Hoşçakalın..

8 yorum:

  1. Bu kremi çok merak ediyordum canım senin anlatımından sonra da mutlaka denicem ayrıca çiçeklere de bayıldım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim!
      sevgiler:)

      Sil
  2. bu ürünü bende denemek istiyordum artık sadece cilt tonumu eşitlemeye karar verdim hafiif bir urun arıyorum bunun gibi:) fiyatı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben aldığımda yanlış hatırlamıyorsam 21 tl gibi bi fiyatı vardı.

      Sil
  3. ancak yüzünde hiç leke ben sivilce vs olmayanlar kullanabilir benim cildime asla olmaz :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu ürünün kapatıcılığı yok denecek kadar az ne yazık ki:(

      Sil
  4. Bu ürünü çok merak ettim Hatta indirimde almayı düşünmüştüm iyi ki almamışim. İnceleme için eline sağlık canım:-) takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim okuduğun için:)
      hemen geliyorum,,
      sevgilerimle!

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...