5 Ekim 2015 Pazartesi

Golden rose velvet matte serisinden 6 renk!

Herkese merhaba!
Bugün sizlere Golden Rose Velvet Matte serisinden bahsedeceğim.

(Bu arada ben Youtube'dayım! Videolarıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz!)
 
 Resimde de gördüğünüz gibi Golden Rose Velvet Matte serisinden bendeki numaralar '02,05,10,12,16,27' numaralar.
 
Bu serinin yapısı ve kalıcılığı10 üzerinden 8'i hak ediyor.
Pigmentasyonları ve sürüm kolaylıkları mükemmel!
 
Yakından baktığınızda uçlarının tam dudağa oturacak şekilde
yapılmış  dizaynını göreceksiniz.
 
 
Velvet Matte'nin en büyük artılarından biri de, tek katta tatmin eden bir renge ulaşması.
Çizgilere dolmaması.
 
 
Renkleri tek tek inceleyelim:
 
05: çok ama çok hafif kiremite kaçan kuvvetli bir turuncu
02: tam bir gül kurusu,herkese yakışacak türden joker bir renk
10: dudak rengi diye tabir edilen muhteşem renk
 
 
16: sonbahara çok yakışacak türden tam bir kahverengi
12: gül kurusu-kiremit rengi arası
27: pembemsi bir nude
 
Siz velvet matte serisinden herhangi bir renk kullandınız mı? Kullandıysanız sevdiğiniz yada sevmediğiniz yönleri neler?
 
Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Hepinize mutlu günler, sevgiler!


10 yorum:

  1. Bu rujların yapılarını seviyorum.Nude seçimleri de çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  2. bu rujlar gerçekten harika elimde sade 27 numara var diğer renkleri de almak istiyorum ben de yorumlarını beklerim
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. 1,11,19 mükemmel. 16 be 27 alınacaklar listesine eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma hocam! En son cerrahi kürsüsünde görmüştüm sizi şimdi burada yorumunuzu okumak çok mutlu etti beni!
      Ben de sizin söyledğiniz renklere bakacağım mutlaka..
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  4. Özellikle 27 numarayı severek kullanıyorum.Matlığı,tek seferde renk vermesi ve dudağımı kurutmamasını çok sevdim keşke biraz daha kalıcı olsaydı diyorum onun dışında sevmediğim yönünü bulamadım valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle birçok pahalı markayla yarışacak düzeyde. renk verme konusunda da katılıyorum ama kalıcılığı biraz daha fazla olabilirdi dediğiniz gibi.
      yorum için çok teşekkür ederim!
      sevgilerimle:)

      Sil
  5. çok güzel yarışmanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayamadım ne demek istediğinizi ama en azından yorumunuz için teşekkür edebilirim:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...