18 Ekim 2015 Pazar

Kirpik bakımım(gürleştirme/uzatma)

 
Herkese merhaba!
Bugün sizlere kirpik ve kaşlarıma uyguladığım bakımdan bahsedeceğim.
Kirpik ve kaşlarımı görmek isterseniz zeyuslove (instagram) hesabımdan bakabilirsiniz.
Keyifli okumalar:)
 
 
 Kirpiklerim oldum olası ortadan uzuna doğru ve sık. Ancak bu durum zamanla kimyasallar ve çevre şartlarıyla beraber az da olsa zamanla kötüye gitmeye başladı.

Benim beyin dediğimiz o mucizevi organa inancım çok büyük!
Dökülen saçınızı da yerine getiriyor,kirpiğinizi de kaşınızı da.
Demek istediğim tüm bu kürlere başlamadan önce bu tarz kürlerin işe yarayacağına İNANMAKLA başlayın.
http://images.clipartpanda.com/wiggle-clipart-brain.png alıntıdır.

Malzemeler
  • Boş ve temiz maskara şişesi
  • 1 yemek kaşığı susam yağı
  • 1 çay kaşığı buğday yağı
  • 1 çay kaşığı argan yağı

Ufak bir ayrıntı:
Lancome Grandiose' un şişesini yıkarken maskaranın girdiği deliği inceledim ve ne göreyim! Tıpası silikon! Bu da demek oluyor ki çıkartılabilir bir yapı. Çıkardım ve içine direk su girişini sağlayabildiğim için mükemmel pratiklikte hem içini yıkadım hem de yağ doldurmam çok kolay oldu.



Tabii ki yağ dolduracağım diye onca para verilmez maskaraya ama bahsi geçen Lancome Grandiose maskaraysa verdiğiniz parayı sonuna kadar hakedecek endişeniz olmasın:) Bu da kısa bir inceleme yazısı oldu ne dersiniz?:)

 
Boş maskara şişesine yağları ekleyerek karıştırın. Ağzını kapatın ve iyice (yağlar homojenize olana kadar) çalkalayın.
Maskaranızı normal gün içinde sürer gibi dipten uca uygulayarak sürün.
Akşamları yatmadan önce ilk 2 hafta her gece tekrarlayın.
Sabah,yüz yıkama rutininizle yüz ve gözünüzü temizleyin.
2 haftadan sonra dilediğiniz sıklıkta yapabilirsiniz.
 
Sadece kirpiklere mi?
 
Tabii ki hayır!
Ben bu karışımı ayrı bir rimel ucuyla KAŞLARIMA DA uyguluyorum.
 
Sizden gelen yorumlarla da kirpik ve kaş rutinimin ne kadar etkili olduğunu anlayabiliyorum!
Teşekkür ederim..
 
Yaklaşık 2 hafta sonra keyif ve mutlulukla kulağımı çınlatmaya başladığınızı hisseder gibiyim:)
 
Kendinizi sevin,en kıymetli hazinemiz bu..
 
Sevgilerimle!
 

4 yorum:

  1. Merakla bekliyordum..Güzel bir yazı olmuş bizlerle paylaştığın için teşekkürler bende deneyeceğim. 🙏😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizciğim faydalı olabildiysem ne mutlu bana..
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      Sevgilerimle!:)

      Sil
  2. Zeynebim emegine saglik nasil guzel bir yazi olmus. Nacizane ben de birsey eklemek isterim. Ucu silikon rimelimiz yoksa bitmis bir yag sisesine veya kucuk bir kap kutuda karisimi hazirlayip temiz bir rimel fircasi ya da kulak pamugu ile de uygulanabilir. Ben kurumis bir rimelime argan yagi ekleyip biraz daha kullanayim dedim ama gozumu dehset yakti. Sende de bu sorun oldu mu canim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım İlayda'm! Kesinlikle bu da çok güzel bir fikir iyiki bahsettin.. Ben CHİ'nin argan yağını kullanıyorum hiç yanma yapmadı ama başka argan yağları belki yapabilir. Senin durumunda belki de rimelle kimyasal reaksiyona girmiş olup yakmış ta olabilir:( Ama fotoğraftakinden ben inanılmaz memnunum bana tester olarak gelmişti alışverişimden. Kesinlikle gözümü yakmıyor ve saçlarıma da etkisi muhteşem.
      Bu arada güzel bloğuna hemmmmen ışınlandım ve abone oldum bile!
      Kocaman öpüyorum güzel İlaydamı:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...